niedziela, 29 marca 2015

Zaproszenia ślubne

Lista gości prawie gotowa, więc przyszedł czas na wybór zaproszeń.
I wcale to nie jest taka prosta sprawa, jakby się mogło wydawać :(


  Dawno, dawno temu założyłam na laptopie folder "ślub i wesele" i zbierałam przez lata różne inspiracje. Część z nich mogliście tu oglądać, część ustawiła się w kolejce, a pozostałe...? Już mi się w ogóle nie podobają ;) Dziś pokażę Wam zaproszenia, które zagościły w nim. Wszystkie zdjęcia nie są oczywiście moje, a znalazłam je tu: klik, klik, klik, klik

Zapraszam do oglądania! :)


Na wesoło i (trochę) poważnie


Wezwanie? Czemu nie! :)
Wydaje mi się, że może napędzić stracha, gdy się wysyła je pocztą :)



A może... bilety lotnicze? :)



Delikatnie






Na kolorowo







Poniższe stojące bardzo przypadły nam w pierwszej chwili do gustu,
a szczególnie zakładka "save the date". Szkoda, że w języku polskim nie brzmi to już tak ładnie.







W mocnym kolorze


 




W komplecie











Zaproszeń w internecie i sklepach jest baaaardzo dużo... Miałam w planach z pomocą Dotki robić zaproszenia, ale ilość mnie przeraziła... Z resztą z czasem u mnie coraz gorzej (ach ta maszyna!:)), do tego standard - praca. Patrząc ile takich niby drobnych, a jednak ważnych rzeczy jest, coraz bardziej skłaniam się ku "zapłacę i chociaż to z głowy będę mieć". Takie życie hehe ;)

Miłego dnia! :)

15 komentarzy:

  1. Z tych, ktlore pokazałaś najbardziej podobają mi się z FBI. Pytanie tylko czy babcia by nie dostała zawału gdyby takie zobaczyła??? Bo wydaje mi się, że jednak ślub to poważna uroczystość i zaproszenia też powinny być eleganckie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam osoby zwariowane, którym by takie zaproszenia idealnie pasowały i w sumie to każdy by się mógł spodziewać czegoś podobnego :) Ale ja mam pewną wizję i pomalutku, pomalutku dążę do jej realizacji :)

      Usuń
  2. Te bilety lotnicze są absolutnie cudne ♥
    Podobają mi się też z tej aukcji nr 10 ♥
    http://allegro.pl/zaproszenia-slubne-darmowe-probki-a4-a5-promocja-i4995059489.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i pochwal się jak już wybierzesz ^^

      Usuń
    2. Drzewka na zaproszeniach bardzo mnie się podobają, ale sam kształt zaproszeń już nie bardzo, za dłuuugie jak dla mnie ;)
      A zaproszeniami to pewnie, że się pochwalę :)

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się to z drugiego zdjęcia pod biletem lotniczym, z zielonym.
    Na kolorowo - drugie zdjęcie, bo te ażury są cudne. no i w sumie to wszystko co mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kremowo-zielone takie delikatne są, mnie też się podobają :)

      Usuń
  4. Przypadły mi do gustu te z ażurowymi sercami. Ja swoje kupiłam w księgarni na ostatnią chwilę :) Ale za to etykietki na butelki robiłam sama i były baaardzo podobne do tych z trzeciego zdjęcia od końca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super znalazłaś te zaproszenia, bilety lotnicze czy wezwania świetne, ale ja jestem jednak kobietą "starej daty" :) dlatego wybrałabym spokojne. Mnie urzekły te delikatne białe z zielonymi listkami, ale sporo tu jest ślicznych zaproszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te z drugiego zdjęcia z grupy na kolorowo, ale zdecydowanie nie te kolory. Ja robiłam sobie sama zaproszenia i powiem, że super zabawa z tym jest. A jaka duma rozpiera jak wręczasz zaproszenia własnoręcznie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. CBŚ i FBI świetne, ale że wiosna przyszła, a za oknem listopad (leje i wieje), to wszystkie z zielenią przyciągnęły mój wzrok, no i z kropeczkami też.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście FBI czy CBŚ są urocze, ale uważam, że nie każdy byłby zachwycony takim zaproszeniem, bo jednak na wesela zaprasza się kilka pokoleń. Mnie, mimo wszystko, ciągle urzekają spokojne zaproszenia, w stonowanych kolorach, ale to nie moja impreza i przede wszystkim to Ty masz być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też podobają mi się wezwania... zawsze można zrobić 2 rodzaje zaproszeń dla młodszego i adekwatne dla starszego pokolenia... bo co fakt, to fakt... starsi raczej nie załapią tego dowcipu ;-)

      Usuń
  9. moja Natalia też ma taki folder na komputerze, fajne te zaproszenia trudno wybrać wszystkie takie ładne i oryginalne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)