poniedziałek, 4 maja 2015

Wymianka parakulinarna - podsumowanie

Czas na podsumowanie kolejnej wymianki :)


Zapraszam! :)

  Hubka38 zorganizowała pyszną wymiankę ze słodkościami w tle! :) Parakulinarna wymianka była pierwszą tego rodzaju, w której brałam udział i bardzo mi się spodobała - i posmakowała :) Co trzeba było przygotować? Koniecznie przepiśnik z 5 sprawdzonymi przepisami, coś kuchennie przydatnego, gadżet kuchenny, kartkę i... coś pysznego przygotowanego własnoręcznie! :) Po raz pierwszy robiłam przepiśnik i bardzo mi się to spodobało, więc może ten nie był ostatni? :) Wracając do wymianki powiem Wam, że bardzo fajnie trafiło i moją parą wymiankową była Mamma Mai, z którą byłam już parą w Morskiej wymiance! :) W związku z tym wymieniłyśmy się nieco większymi paczuszkami, tak za jednym razem :) A co w paczuszkach się znajdowało? Już pokazuję! :)

Taka paczuszka poleciała ode mnie dla Moniki:



Przepiśnik z niezbędnikiem kuchennym i pięcioma przepisami:






Karteczka-babeczka:



Podkładki pod kubki:



Notesik na listę z zakupami:





I ciacha :)



Tak prezentowała się paczuszka dla Moniki, a tu już widzicie co ja dostałam:



Zielony przepiśnik! :)






Kuchenna karteczka:



Bardzo fajne i praktyczne porady:



Kuchenny obrazek, dla którego już szukam ciemnej, drewnianej ramki, 
by powiesić go w kuchni :)



Foremki:



Zielone podstawki:




I.... to co najlepsze! :)
Pyszny dżemik z domowej spiżarni :)



Smacznie dziś tu, prawda? :)
Mam nadzieję, że więcej będzie takich wymianek, bo są super! :)
Dziękuję Dziewczyny! :)

8 komentarzy:

  1. Fajne prezenciki wzajemnie sobie przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka, żałuję że nie mogłam wziąć w niej udziału, ale kompletnie bym się nie wyrobiła w czasie. Może jeszcze kiedyś się powtórzy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale świetna wymianka!!
    Taką widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)