poniedziałek, 14 września 2015

Licznik... złapany! :)

Dziewczęta!
Nie miałam pojęcia, że to tak szybko nastąpi! :)


  Dziś o godzinie 16:54 wyświetlił się wynik 55 555! :) Przebywałam właśnie na radzie szkoleniowej i dowiedziałam się o tym po fakcie oczywiście ;) I wiecie co? Tak jak poprzednim razem, tak i teraz, wynik 55 555 udało się złapać dwóm osobom! :) Nie wiem jak Wy to robicie, ale szczerze gratuluję! :)

Jako pierwsza złapany licznik przysłała Natalia F. prowadząca blog Zaczarowany Papier
a tu zrzut ekranu potwierdzający wynik:



Drugą osóbką, która wysłała ten sam wynik była Sylwia S prowadząca blog Kosmetykowe Szaleństwo. Potwierdzający wygraną zrzut ekranu:



  To chyba wynika z racji wykonywanego zawodu, ale wiem, że warto doceniać wysiłek jaki włożyli w różne rzeczy ludzie, dlatego stwierdziłam, że jakieś małe upominki polecą też do Hafty J&P z Zaczarowanego Świata Krzyżyków oraz Czarnego Kota (CzeKo) z bloga CzarnyKot, ponieważ dziewczyny przesłały mi zrzuty ekranu ukazujące wyniki kolejno 55 556 oraz 55 563 :) Przypomnę tylko, że na przygotowanie upominków mam miesiąc :)

  Gratuluję jeszcze raz wszystkim wygranym, a na pocieszenie powiem, że pod koniec września pojawi się wymianka "Wietrzenie półek" (z książek), tak jak zapowiadałam przed wakacjami :)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn! Wietrzenie półek? To brzmi interesująco, ja mam bardzo dużo książek do oddania/wymiany, w tym kilka po angielsku, może będziesz zainteresowana? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niezła, tyle osób uszczęśliwisz :) Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, nie powiem ile Ty już uszczęśliwiłaś, a robisz to nadal! :)

      Usuń
  3. Gratuluję dziewczynom!!!
    Ja nawet nie zdążyłam u siebie banerka zainstalować, a o obserwacji licznika nie wspomnę bo ani razu nie udało mi się go wyświetlić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się ;) Ja byłam święcie przekonana, że to potrwa zdecydowanie dłużej, ale jak w niedzielę wieczorem zobaczyłam ponad 400 wyświetleń, a w poniedziałek jeszcze więcej to ze zdziwieni nie powiem co mi opadło hehe :)

      Usuń
    2. Hehe pocieszyłaś mnie :)

      Usuń
  4. Dziękuję, nie spodziewałam się, że zaliczę się do grona szczęściarzy :-)
    Jeśli chodzi o licznik, to widzę go tylko na kompie, nie wyświetla mi się w sfonie.
    pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To juz??? Wczoraj patrzyłam i było jeszcze ponad dwieście do, a teraz nie zdążyłam. Bu.... Super pomysł z tymi książkami, już się zapisuję,

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno po fakcie, ale i tak gratuluję szczęściarom.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, a ja ostatnio nie miałam czasu na odwiedzanie blogów i niestety przegapiłam ten fakt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)