wtorek, 22 lipca 2014

Wymianka Pieskie Życie

W czerwcu brałam udział w wymiance "Pieskie życie" organizowanej przez Małgosię 
z bloga Upominkowy Świat . Małgosia była również moją parą - zapraszam :)


  To, co mi się skojarzyło z hasłem pieskie życie to długie spacery brzegiem morza po kamienistej plaży, to piękne zachody słońca i brodzenie w wodzie :) To właśnie dlatego w mojej paczuszce dla Małgosi znalazły się podkładki i zakładka z kamieniami :) Ostatnio naszło mnie znowu na quilling, dlatego piesek na karteczce jest quillingowy. A pieskie życie to nic innego jak historia miłosna z Zakochanego kundla :) 






A poza tym w paczuszce znalazły się również nieodzowne serwetki, wstążki, coś dla ciała i dla podniebienia, trochę koraliczków i komplecik - bransoletka + kolczyki.


A od Małgosi dostałam taką paczusię:

Śliczny koszyk z papierowej wikliny:


Od razu muszę napisać, że tak starannego i dopracowanego wiklinowego koszyczka jeszcze nie widziałam, 
więc tym bardziej dziękuję Małgosiu! :) A koszyczek już znalazł swoje zastosowanie :)



Karteczkę z takimi samymi pieskami, jak w koszyku:


Wstążeczki:


Przydasie do decoupage'u:


Piękną koronkową zakładkę:
(zakochałam się w niej!:))


Duży zestaw serwetek:


Słodziutkie cappuccino, które lubię :)


A całość paczuszka prezentowała się tak:


Dziękuję Małgosiu za to, że byłaś moją wymiankową parą i za zorganizowanie świetnej wymianki! :)

3 komentarze:

  1. wow

    świetna wymianka, a sukienka jako zakładka jest mega!!!

    Co do rzeczy z wikliny papierowej bardzo mi się to podoba, ale nie mam pojęcia z czym się to je!! :D muszę zapytać wuja Googla co mi powie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat papierowej wikliny trochę czytałam i trochę widziałam już efektów, ale sama za to chyba się na razie nie zabiorę :) utonęłam w decoupage'u :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)