środa, 7 stycznia 2015

Kartkowa wymianka u Renii - podsumowanie

I czas na kolejną karteczkową wymiankę świąteczną :)
Tym razem do wysłania świątecznej kartki zachęciła mnie wymianka,
którą organizowała Renia na swoim blogu: Kartki u Renii


Zapraszam! :)

  U Reni nie było par wymiankowych tylko łańcuszek - wysyłam komuś, a od kogoś innego dostaję. Coraz bardziej podoba mi się takie łączenie :) Kartkę można było zrobić, ale też kupić. Przyznam się, że to jedyna kupna kartka, którą wysłałam, ale miałam ją już dłuższy czas i bardzo mi się podobała, więc czekała tylko na okazję :) A teraz przejdźmy do wymianki. 

Swoją kartkę z drobiazgami wysłałam do Dorotki z bloga Dorota ma kota 



A taką dostałam od Beatki ze Szczęśliwego zakątka 


Od tej samej Beatki dostałam również tę paczuszkę: klik :)

Podsumowanie całej wymianki znajdziecie tutaj klik.

Dziękuję Reniu za wymiankę i Tobie Beatko za kolejną śliczną karteczkę :)

7 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)