poniedziałek, 18 stycznia 2016

Urodziny cz.2

Tam, tam, tadam! :)
Nastał ten dzień i będę się okrooopnie chwalić :)


Zapraszam! :)

W końcu zaglądamy do wszystkich paczuszek, które do tej pory dotarły :) Jesteście ciekawi? :) 
Pora podsumować świetną zabawę, której organizatorką była Hubka38 :)


  Przygotujcie dwa kubki gorącej herbaty, usiądźcie wygodnie i... oglądajcie. Zdjęć jest baaardzo dużo, bo nie potrafiłam zdecydować się na jedno czy dwa ;) Powiedzcie, jak można zrobić tylko jedno zdjęcie takim cudownościom? Stwierdziłam, że nie będę pisać o każdym prezencie wywodów, bo do jutra byście tu siedzieli, więc z komentarzem powstrzymam się do końca postu :) Zaczynamy! :)













































































































Mam nadzieję, że niczego nie pomieszałam, bo jak zaczęłam rozpakowywać wszystkie prezenty to w pewnym momencie się pogubiłam! :) Jeżeli brakuje słodyczy... to znaczy, że już ich nie ma ;) 

Dziewczęta drogie!

Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Takich cudownych rzeczy się nie spodziewałam!
Z każdej paczuszki mam już swoją ulubioną rzecz, niektóre drobiazgi zdobią już dom, niektóre czekają, by coś z nich zrobić :) Zawsze oglądałam posty solenizantek, parzyłam na upominki, cieszyłam się razem z nimi, ale dopiero teraz wiem, jak ta radość wygląda! Jesteście niesamowite! Warto było czekać cały rok! :)

Dziękuję! :)

13 komentarzy:

  1. ze tez ja nigdy nie zdazam sie zapisac na takie fajne zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana ale Ty tam cudowności nadostawałaś, pięknie Cię dziewczyny obdarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, nie dziwię Ci się, że się pogubiłaś podczas rozpakowywania :D ja też jak rozpakowywałam swoje, to ledwo ogarniałam, tyle tego było :D
    Cudowności dostałaś... świetny jest ten haftowany kociak od Atramk :) i biżutki od Ewy piękne! świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te prezenciki!!!! To był wspaniały rok! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz dopiero widać ogrom cudowności, jakie dostałaś. Takich urodzin nigdy nie zapomnisz. Wszyscy bawiliśmy się świetnie dzięki Hubce, która to zorganizowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezenty dostałaś, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę ile dobroci, ale najbardziej interesuje mnie co jest w tych małych woreczkach z kolorowymi proszkami

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW piękne na prawde piękne!!!

    żałuję, że nie udało mi się załapać do takiej zabawy bo to na prawdę była świetna zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty, niektórych sama Ci zazdroszczę :-) Jeszcze raz wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. same wspaniałości trafiły do Ciebie ciesze sie ze i ja troszkę wpasowałam sie w Twoje urodziny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny prezentowy zawrót głowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenciki! Cudownosci dostalaś od Dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)