niedziela, 18 listopada 2018

Jak krowie na rowie....

Dziewczyny wytłumaczcie mi proszę, bo tyle się tu pozmieniało, że nie ogarniam :(

Źródło zdjęcia klik.




1. Dlaczego na maila nie przychodzi mi mój post po publikacji i informacje o nowych komentarzach? Wcześniej tak miałam, a teraz cisza... Przeszukałam zakładki i nie wiem.... Help

2. Wcześniej miałam Wasze blogi w obserwowanych i po zalogowaniu się na swoje konto wyświetlały mi się Wasze ostatnie wpisy. Gdzie to teraz jest? Czy wszystkie moje "stare" obserwacje wygasły? :(

3. Pewnie pojawi się tu jeszcze moich pytań, ale póki co chyba resztę ogarniam ;)

Z góry dzięki za pomoc :)

Ściska mroźno ;)


PS: W końcu w "liście czytelniczej" wyświetlają mi się Wasze blogi, a dam sobie rękę uciąć, że nie było ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)