sobota, 18 kwietnia 2015

Urodzinowy setny post

Początkiem lutego zapisałam się do Miśka77 na pewną zabawę, 
a dziś Wam chciałam powiedzieć (i pokazać) co w niej było fajnego :)


  Kornelia z bloga Miśkowe prace zorganizowała zabawę z okazji setnego postu, a że wypadało to w okolicach jej urodzin to połączyła te dwie okazje. Pierwszym zamysłem było rozdanie, ale później zmieniła zdanie i bardzo się z tego cieszę :) Wszyscy chętni mieli za zadanie wysłać Kornelii kartkę urodzinową, a solenizantka w zamian za to przesłać upominki. Nie wiem, czy wszyscy otrzymali to samo czy też nie, ale ja z mojej paczusi-niespodzianki jestem ogromnie zadowolona! :) Ale po kolei.... Taką sówkową karteczkę z paroma upominkami wysłałam Kornelii końcem marca:






A co przysłała mi Kornelia? Zobaczcie sami, bo ja się napatrzeć nie mogę! :)







  Wiem, wiem... ile można dodawać takich samych zdjęć? Ale ja się zdecydować nie mogłam, bo już pokochałam ten zielony kubeczkowy ocieplacz! :) Marzyłam o takim od dawna i w końcu go mam! :) A do tego pasuje na mój biały, pękaty kubek :) Nie wiem, co jeszcze mogę napisać poza wielkim Dzięęęęękuję! :)

10 komentarzy:

  1. Sówka z kokardką jest super!!!

    A taki ocieplacz na kubek też bym chciała. Świetne to!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prezenciki otrzymałam od Ciebie, a ja nie myślałam, że takim zwykłym ocieplaczem mogę sprawić tyle radości

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczną karteczkę wysłałaś sówka urocza, a ocieplacza Ci nie zazdroszczę, bo ja mam taki sam tylko czerwoniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczkę zrobiłaś i fajny prezent dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczkę wspaniałą z sówką zmajstrowałaś, dorzuciłaś jeszcze " co - nie co".
    Ja w podziękowaniu dostałam to samo, tylko ocieplacz jest niebieski, ale bardzo funkcjonalny,; już moja kawusia tak szybko nie robi się zimna.)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł na kubek ciekawy, ładnie się prezentuje ale czy jest praktyczny? w sumie zamysł dobry czasem można się poparzyć gorącym kubkiem ale czy materiał pod wpływem ciepła nie wydaje z siebie nieprzyjemnych zapachów oraz niestety podejrzewam, że pijąc z takiego ocieplonego kupka ma się potem włókninę w ustach ale wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wełna wydaje jakiś zapach? Nie wiem, ale sprawdzę :)
      Jeżeli chodzi o niewygodne picie to wystarczy z jednej strony odsunąć osłonkę niżej i problemu nie ma.
      Albo założyć na wyższy kubek i wtedy osłonka będzie niżej :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne prezenty sobie zrobiłyście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)