wtorek, 14 kwietnia 2015

Poszło w świat

Co prawda paczuszki, które dziś Wam pokażę są już od dobrych dwóch tygodni u właścicielek, 
ale... lepiej późno niż wcale :)


  Powyższe zdjęcie przedstawia wszystkie paczki, paczuszki i kartki, które wysłałam przed Świętami. Dziś słówko o trzech z nich :) 

  Pamiętacie grudniową zabawę "Podaj dalej"? Zgłosiły się do niej Syla i Kasia S. Na wysłanie paczek miałam rok, ale "wyrobiłam się" w 3 miesiące ;) Paczuszki za bardzo się od siebie nie różniły i na szczęście zdążyły wraz ze świątecznymi karteczkami dotrzeć na czas :) Chociaż zdarzało się pewnie to każdemu z nas, że po świętach w skrzynce odnajdywaliśmy kartki z życzeniami ;) Nie przedłużając... pierwsza paczuszka powędrowała do Syli i wyglądała tak:









Druga paczuszka - dla Kasi S.:









Niedawno ogłosiłam kolejną zabawę "Podaj dalej" i póki co, jestem na etapie myślenia nad zawartością paczuszek, więc dziewczyny - cierpliwości :)


I trzecia paczuszka, która pofrunęła do Czarnej Damy, za odgadnięcie ilości cebulek kwiatowych, 
o których pisałam tu klik wyglądała tak:







I to by było na tyle :)
Życzę Wam miłego i ciepłego wieczoru, bo coś się ochłodziło, a ja.. wracam do maszyny :)

10 komentarzy:

  1. Świetne prezenciki! zawyczaj pudełeczka przychodza bez zawartości- a tu tyle herbatek- świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak paczuszka byla super!!! Po herbatkach zostały tylko wspomnienia tak jak i po czekoladkach :)
    A skrzyneczka i podkładki są cudne i do tego ten zapach drewna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja paczka przerosła wszelkie moje oczekiwania. Bez żadnych dodatkowych pytań otrzymałam idealnie pasującą do mojej kuchni herbaciarkę, która zachwyciła nawet mojego M, a to się rzadko zdarza. Kochana, pisałam już w mailu, ale napiszę jeszcze raz bardzo, ale to bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za ten prezent. Zajączek cudny siedzi na honorowym miejscu na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prezenty - z każdego wybrałabym coś dla siebie - z pierwszego lakier, z drugiego podkładki, z trzeciego kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne prezenty, obdarowane na pewno się cieszą

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne herbaciarki :-)
    adresatki będą zadowolone

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)