czwartek, 30 kwietnia 2015

Wyniki rocznicowego candy

Zapraszam na zapoznanie się z wynikami mojego rocznicowego candy :)


Wiem, że osoby zapisane pewnie się doczekać nie mogą, więc przejdźmy do rzeczy! :)

Zapisały się 33 osoby i długo zastanawiałam się czy robić losowanie tradycyjną metodą czy komputerowo i zdecydowałam się na to drugie. Dlaczego? Ponieważ podczas mojej pierwszej, różanej wymianki, którą organizowałam prawie rok temu ktoś mi zarzucił, że wybierałam pary jak mi się podobało... W każdym razie nie trzymam już Was w niepewności... i przypomnę listę osób biorących udział ;)

1. Syla
3. Hubka
4. Kasia S.
7. Bożena G.
8. Ula K.
10. Mamma Mai
11. Misiek77
12. Ke$ha DIY
13. Raeszka
14. Annette
19. Jowika
21. Mebelina
22. Trojanda
24. Joanna
26. Iwona M.
32. Rudzik
33. Anko

A teraz zrzut ekranu przed losowaniem:


...oraz po nim! :)



Szczęściara miała numer 27, więc jest to.... Biebrzmilska Kraina! :)
Serdecznie gratuluję! :)

Źródło: klik.

Czekam na maila z danymi do wysyłki (justyna.kostek9@gmail.com).

11 komentarzy:

  1. Szczęściara!! Gratuluję i dziękuję za zabawę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW ja się zgłosiłam jako pierwsza?!

    Gratuluję wygranej, a ja dziękuję za zabawe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę , nie mogę uwierzyć ,że to do mnie uśmiechnął się los. Bardzo ,bardzo dziękuję !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)