wtorek, 30 grudnia 2014

Zabawa "Podaj dalej"

W połowie czerwca zapisałam się u Kornelii z bloga Miśkowe prace za zabawę "Podaj dalej" 
i tuż przed Świętami dostałam paczuchę. Jesteście ciekawi? :)


Zapraszam! :)

Tak wyglądała paczuszka po rozpakowaniu:


Aromatyczny kawowy świecznik:


Z całymi ziarnami kawy w środku! :)


Notesik na lodówkę z miłymi słowami :)


I pięknym haftem :)


A teraz czas na zielone pudełeczko :)


Kryło ono dużo słodyczy i pięknego aniołka:



I jeszcze próbki od always:


Tak prezentowała się cała paczuszka:


Świetne prezenty prawda? :)
Kornelio kochana dziękuję Ci bardzo! :)

  I tak jak to w zabawach typu Podaj dalej bywa ogłaszam zabawę u siebie! :) Dwie pierwsze chętne do zabawy osoby, które zostawią pod tym postem komentarz obdaruję w 2015 roku paczuszkami-niespodziankami :) Po otrzymaniu paczuchy (a na zrobienie jej mam rok) ich zadaniem będzie zorganizowanie takiej zabawy u siebie. Wiem, że nie wszystkie jesteście "robótkowe", więc tym bardziej zachęcam wszystkich, ponieważ do takiej paczusi można powrzucać wszystko to, co dusza zapragnie :)  Od razu proszę te dwie osoby o podanie w komentarzu swojego adresu e-mail do dalszego kontaktu :)

Kto pierwszy ten leszy! :)

8 komentarzy:

  1. Zalapalam sie??

    nairda29@gmail.com


    Pieknosci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mogę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. catrinka85@o2.pl

      Usuń
    2. Pewnie, że możesz :)
      I już mam dwie osóbki, super :)

      Usuń
  3. super prezenty wiem coś o tym bo też dostałam ale w kolorze czerwonym . Jeszcze się nie chwaliłam nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przecież razem zgłosiłyśmy się na tą zabawę :)
      Czekam Basiu na zdjęcia :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)