wtorek, 9 sierpnia 2016

Zeszycik powraca ;)

Kochani!
Przyznam, że bardzo mnie zasmuciło to, że zeszycik utknął i są marne szanse na przywrócenie go do obiegu... Tym bardziej, że już kilkanaście z Was zdążyło się wpisać. 


Ale swoimi komentarzami mnie zmobilizowałyście, a że koziorożce jednak uparte są 
to stwierdziłam, że pamiątkę chcę od Was mieć i basta! :)

Usiadłam, pomyślałam i zrobiłam.
Tym razem pamiątkowy zeszycik ślubny zmienił trochę formę i zamiast zeszyciku jest segregator,
więc karty można wkładać swoje, robić na tych, które już są lub wymyślać jeszcze coś innego
i nawet nieco przestrzennego ;) 
Jak widać po otwarciu zmienił trochę też swoje przeznaczenie i jest już "ślubno-rocznicową" pamiątką.
A niedługo może być i nieco Bąbelkową ;)

Prezentuje się następująco:




Znalazłam jeszcze kilka ozdób ze ślubu, więc wszystko gra i nie ma atrap ;)



Jeżeli chcecie wkleić do siebie banerek to znajdziecie go poniżej:



I teraz słów kilka:

1. Dokładny "regulamin" znajdziecie tu: klik .
2. Proszę o przemyślane zgłoszenie, bo nie chcę by znów się coś niefajnego przytrafiło...
3. Z miejsca jedna osoba jest wykluczona (wiadomo...)
4. Z góry Wam ogromnie dziękuję, jeżeli będziecie chcieli się jeszcze raz wpisać! :)
5. Zeszycik ruszy do pierwsze osoby, która się zgłosi i w sumie bezterminowo będzie chodził (do ostatniej osoby zgłoszonej).
6. Baaardzo proszę, by nie przetrzymywać go u siebie dłużej niż 2 tygodnie.
7. Pod tym postem będę wypisywać osoby chętne.


To jak? ;)

...:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':......:''':...

K O R E K T A

Tinuś! Dziękuję Ci za pomysł z kartkami, a Wam dziewczyny za chęci! :)
Chyba z wysyłaniem kartek bezpośrednio do mnie będzie najlepiej,
każdy będzie miał tyle czasu ile potrzebuje :)
No, i wszystkie dotrą ;)
W takim razie proszę Was, byście podały pod postem swoje maile, na które prześlę mój aktualny adres (przypominam - wrocławskiego już nie ma).
Niektóre maile mam to odgrzebię je i wyślę adres jeszcze dziś.

Wymiary kartki rozrysowałam poniżej ;)


Mam nadzieję, że jest czytelnie, a łatwiej mówiąc jest to połowa A4, czyli format A5 ;)

Dzięęęękuję Wam! :)

32 komentarze:

  1. Że ja mam być znowu pierwsza? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja druga ;)
    a jak dotrze do mnie przed końcem sierpnia to przekaże go Siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kiedy go sama dostanę :) z pierwszym zeszycikiem poradziłam sobie w dwa/trzy dni :) nie pamiętam teraz, ale dosyć szybko odesłałam dalej :) Właśnie wysyłam zdjęcia ze starego zeszytu :) traf chciał, że przed wysyłką porobiłam foty :)

      Usuń
    2. Dziewczyny, czytać aktualizację ;)

      Usuń
    3. Przeczytana i zatwierdzona :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł. Ja się zapiszę, ale bez przesyłania do mnie segregatora. Podaj mi tylko wymiary kartki, w jakich miałbym zrobić pamiątkę, i ile zostawić marginesu z lewej strony na dziurki(sama byś sobie zrobiła, bo będziesz wiedziała gdzie ;)). Potem wyślę bezpośrednio do ciebie. Im więcej kartek pózniej, tym album cięższy i przesyłka droższa. No i z czasem mógłby być problem. A tak zrobię w swoim tempie ;) Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. Mam twój adres do Wrocka (z wymianki kubusiowej:))

      Usuń
    2. Tak! :) Jesteś genialna! :)
      Odezwij się mailowo albo podaj mi tu swój mail to prześlę Ci podkarpacki adres, bo wrocławskiego już nie ma i nie będzie - mieszkania już nie wynajmujemy ;)

      Usuń
    3. Justys, nie bardzo mam czas na szukanie twojego emaila, oto mój: tinyhandmade@gmail.com

      Usuń
  4. Jak zrobiłam wpis w pierwszym zeszycie to zrobię i w drugim :) A nie myślałaś o tym, że skoro to segregator to, żeby go nie wysyłać tylko zrobić tak jak napisała Tina, czyli podać wymiar kartki + margines na dziurki? wtedy kto będzie chciał prześle CI karty, a Ty sama je sobie wepniesz bez obawy, że znowu gdzieś po drodze się zgubi...
    Ja też chciałabym wysłać jednak bezpośrednio do Ciebie :) Tylko kwestia czy do Wrocławia czy na Podkarpacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisuję wymiary kartki do postu :)
      I adres na podkarpacie to mailowo będę rozsyłać, bo już nie pamiętam kto ma ;)
      Dzięki Ulciu! :)

      Usuń
  5. Ja się z chęcią wpisze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Mam nadzieję, że na "aktualizację pomysłu" się też zgodzisz :)

      Usuń
  6. Justynko do mnie niestety nie dotarł zeszycik:-(
    Jestem za opcją podaną przez dziewczyny, żebyś podała wymiary karty makimum- minimum i wysyłam ją bezpośrednio do Ciebie. Zgadzasz się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko w poście uaktualniłam i będę adres wysyłać :)

      Usuń
  7. Właśnie też o tym samym pomyślałam, że zamiast go wysyłać to lepiej zrobić Ci wpis na kartkę o odpowiednich wymiarach i wysłać ją do Ciebie a Ty sobie wepniesz. I będziesz mieć szybciej, niż czekać ie wiadomo ile aż zeszyt wróci i pewniej, że nie zginie :) Ja CI kochana znów zrobię taki wpis, ale podaj mi prosze wymiary kartki i wyślę CI samą kartkę, dobrze? No i podaj mi też adres na który będę miała wysłać, bo to będzie gdzieś koniec sierpnia - początek września :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, post już zaktualizowany i wymiary podane. Adres rodziców, bo masz go pewnie gdzieś, ale prześlę go dziś mailowo :) Dziękuję! :)

      Usuń
  8. Chciałam wpisać się do pierwszego zeszytu więc i do drugiego też chcę.
    Świetny pomysł z wysyłaniem do Ciebie samych kartek - jeśli zginie to pojedyncza kartka a nie cały zeszyt.
    Adres Twój (podkarpacki) mam z wymianki urodzinowej więc proszę o wpis na listę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Na dobry pomysł dziewczyny wpadły. Kartki, te mniej przestrzenne, zamiast dziurkować, możesz wpinać w koszulkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. monika.hanzel@gmail.com , wpisałam sie do pierwszego to i teraz chcę

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko kochana, zrobiłam pierwszą nietypową kartkę do zaginionego albumu, to i teraz coś zrobię, bo ostatnio w kartkach większą wprawę mam. Nie obiecuję, że będzie to szybko, ale będę się starała. Adresik powinnam mieć / ten do Twoich Rodziców/, bo tam wysyłałam, ale dla pewności machnij mi na maila atunad1959@wp.pl
    Pozdrawiam Danuta.
    Ps. Takiej podłości ze strony wiadomej osóbki, to się nie spodziewał chyba nikt.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu! :) Już macham maila z adresem ;)

      Usuń
  12. Kochana ja jako dekupagekinii też proszę o zapisanie mnie na listę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez się chętnie wpisze.. Mi tez było strasznie przykro że zeszyt zginął. ...
    ren.ciesla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpiszę się chetnie jeśli można :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. to i ja spróbuję coś wytworzyć !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko! :) Tylko podaj mi proszę swojego maila, bo nie mam, a mojego adresu (u rodziców) chyba nie masz?

      Usuń
    2. Tak żadnego nie Mam! Mój e-mail: baran.agata@vp.pl

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)