wtorek, 21 lipca 2015

Życzenia...

Chodził mi po głowie pewien pomysł i chodził... aż wyszedł :)
Wczoraj wieczorem usiadłam i powstał pewien zeszyt.
Po co? - zapytacie. Przekonajcie się sami! :)


Zapraszam! :)

  Na przyjęciu ślubnym będę miała księgę życzeń, by chętni goście mogli zostawić w niej ślad, a ja z miłą chęcią (i pewnie sentymentem :)) będę do niej wracać po latach :) Ale... to jest rodzina i to są znajomi, z którymi bardzo często się widzę. A z Wami? No właśnie! :) Z Wami się nie widzę, chociaż może kiedyś, przy okazji jakichś craftowych zlotów się poznamy, ale... przyszła mi do głowy pewna myśl. Może znajdzie się ktoś, kto będzie chciał mi złożyć życzenia z okazji ślubu nie wirtualnie, ale tak na papierze? :) Nie chodzi o wysyłanie kartek ślubnych, już mówię o co chodzi. 
  Wczoraj rozłożyłam na stole wszystkie odcienie ecru i kremu oraz zieleni, która będzie w małych dodatkach gościć na moim ślubie oraz weselu i.... coś stworzyłam :)





  Powstała taka "życzeniowa zeszyto-książka" :) Ale do sedna :) Jeżeli znajdą się osoby chętne, by złożyć mi życzenia właśnie w tej mojej życzeniowej książeczce to będzie mi baaardzo miło! :) Chciałabym puścić ją w świat - do Was. Jeżeli oczywiście tego chcecie! :) Przez ponad rok, czyli czas, kiedy jestem tu z Wami, spotkało mnie dużo dobrego z Waszej strony i bardzo bym chciała mieć taką piękną pamiątkę od Was, a że okazja jest... to co Wy na to? :)

  Tak jak już pisałam, jeżeli znajdą się chętne osoby to proszę, by zgłosiły się pod tym postem, wstawiły u siebie na blogu poniższy podlinkowany banerek i wysłały mi mailem swój adres (justyna.kostek9@gmail.com). Życzeniową książeczkę wyślę pierwszej chętnej osóbce (11 sierpnia), a ta już pośle ją dalej w świat. Chętnym osóbkom prześlę adres osoby, do której będą musiały przesłać książeczkę. A na końcu wróci ona do mnie :) 



  A co w niej macie tak w ogóle zrobić? Jest Wasza! :) Ok, jest moja hehe, ale pozostawiam Wam wolną rękę i proszę byście zapełniły jej strony :) Mogą to być pisane życzenia, naklejane, dziergane czy... wyszywane? Czemu nie! :) Rysunki też będą mile widziane :) 

Jeżeli będziecie chętne, to pod tym postem powstanie lista :)


Na koniec jeszcze rozwiązanie wczorajszej zagadki:

Co znajduje się w mini-kuferku? :)


Tadaaaam! :) Nasze cudeńka! :)



I jeszcze pokażę Wam storczyka Mamy :)






18 dni! :)




1. oxfordka
2. Mamma Mai
3. CreaDiva
4. Syla
5. dekupagekinii
6. misiek77
7. Ke$ha
8. Czarna Dama
9. Ula K.
10. Danuta Kielar
11. Lucy z Mazur
12. Renia
13. Anna Muszyńska
14. Izabela Hebda
15. Elunia
16. Kasia S.
17. Anita Tarkowska
18. Barbara Wójcik
19. CzarnyKot
20. .... :)


----------------------------------------------------------------------------
ZMIANA

Zapisy bezterminowe ;)




35 komentarzy:

  1. Masz na prawdę talent do takich rzeczy. Nawet nie wpadłam na pomysł, by zwykły zeszyt tak zmienić w takie cudeńko. Pomysł jest bardzo ciekawy i fajny :) nie tylko nadaje się świetnie jako pamiątka z okazji ślubu, ale z każdej okazji jaką sobie wymyślimy :) Może zgapię od Ciebie ten pomysł? :D genialny. Normalnie masz smykałkę :D i jesteś osobą kreatywną :) awww... Czy czas do którego ta książeczka ma krążyć to dokładnie 8.8.2015? czy jakiś dalszy czas... tak sobie myślę... zanim wyśle się ten zeszyt do pierwszej osoby, to liczyć trzeba 3-4 dni. Potem ona wysyła kolejnej, a wiadomo, że wypadki chodzą po ludziach i może to zrobić np 2 dni po otrzymaniu lub nawet 3 i kolejne 3-4 dni w podróży... troszkę mało osób się zmieści w takim krótkim czasie... to nie cały miesiąc. 2 tygodnie z hakiem... byłabym zainteresowana, jednakże w tym i następnym tygodniu do miasta dojeżdżam z ciocią i nie ma mowy o jakichkolwiek postojach na poczcie ;/ w tym tygodniu na 100% w kolejnym może by się udało... ale zgłaszam się jakby coś ^^ to super sprawa :D zdaję sobie sprawę, że co prawda znamy się tak, jak przypadkowy Chińczyk z Amerykaninem, ale "pobazgram" jeśli chcesz :) tylko nie jestem pewna czy jest warto mnie typować jako pierwszą (może jak udostępnię ten komentarz to już ktoś się zgłosi, póki pisze, nikt się nie odezwał :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wyproś - będziesz pierwsza :) I tak to w blogowym świecie jest, że głównie przez wymianki się poznajemy :)
      Dobrze, że napisałaś o wysyłce to już prostuję, żeby było jasne - osoby chętne zgłaszają się tu do 8 sierpnia, a dopiero w poniedziałek 10 sierpnia (czyli w momencie, kiedy już będzie wiadomo czy można gratulować hehe) wyślę zeszycik do pierwszej osoby i jak się zgłosi dużo osób to może sobie i biedaczek kursować tak dwa miesiące, to już na spokojnie będzie :)

      Usuń
    2. Sama się przejęzyczyłam :D Zgłaszanie do 10 sierpnia , nie do 8 ;) a we wtorek wysyłam :)

      Usuń
    3. Hura! :) to będę pierwsiejsza! Myślałam, że już teraz, zaraz, jutro wysyłasz :P bo wtedy miałabym problem z wysyłką dalej... ale tak to luzik :) i będę miała duuużo czasu, żeby wymyślić co nabazgrolić :D sierpień to taki sweetaśny miesiąc! Mój miesiąc bo ja z sierpnia :D

      Usuń
    4. O proszę! :) Mój Prawie Mężuś też sierpniowy ;)

      Usuń
    5. Może jeszcze mi napiszesz, że z 17 :D

      Usuń
    6. Nie... ostatni dzień wakacji ;)

      Usuń
  2. Ja też proszę o wpisanie na listę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę złożyć życzenia!!!!

    Cholercia. Wprowadziłaś w błąd!!! Byłam oewna, że w szkatułce są obrączki, ale przy opisywaniu przesadów napisałaś, że ich nie masz :( a jednaj masz :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... to się jakoś tak szybko samo napisało ;)

      Usuń
  4. Śliczne , bardzo eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. My też mamy obrączki z Apartu:) i stąd wiedziałam co to za pudełeczko:) i akurat ze z Apartu:)

      Usuń
  6. Wpadłaś na bardzo fajny pomysł i na pewno będziesz mieć super pamiątkę :).

    Macie fajną datę ślubu. W tym dniu 4 urodzinki ma moja siostrzenica i przyjaciółka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł, ja też chcę wpisać się do tej księgi

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprawa zeszytu bardzo elegancka i pomysł ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja! Ja się chcę wpisać ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, tez chętnie taki wpis dla Was zrobię, zapisz mnie proszę w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chcę się wpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, gratulacje z okazji zamążpójścia. Taki pamiętnik z wpisami od blogowych koleżanek, świetna rzecz. Nie jestem orłem w tworzeniu wpisów, ale zaryzykuję i proszę dopisz mnie do tej niedługiej listy. Małżeński staż w moim przypadku to już 36 lat.
    Udanej zabawy weselnej, bo jak widzę z następnego posta, formalności stało się zadość.)
    pozdrawiam. Danuta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia z tej pięknej okazji ,też się chętnie dopiszę do listy,bo to wspaniały pomysł,

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze życzenia i gratulacje, chętnie dopiszę się do zeszytu na pamiątkę Waszego pięknego dniu

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne zyczenia:) na wspolnej drodze i oczywiscie dopisz mnie prosze do listy:) wspanialy pomysl i pamiatka na lata

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chętnie się wpiszę do Twojego pamiątkowego zeszytu. Tylko będę w Polsce dopiero pod koniec października, no chyba, że ktoś zgodzi wysłać na niemiecki adres Jeśli to nie problem to wyślę chętnie mój adres :) Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam do Ciebie od Czarnej Damy i bardzo chętnie wpiszę się do pamiątkowego zeszytu. - dopisz proszę mnie do listy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zeszycik :) będę wdzięczna jak wyślesz mi adres osoby, do której mam go wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. czy jeszcze można się dopisać??

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja chętnie dołączę :-) u mnie za 13 dni minie 13 miesięcy od tego wspaniałego wydarzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy zeszyt już do Ciebie zrobił? jeśli nie to ja chętnie też się jeszcze dopisze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co utknął u Ani Muszyńskiej, ale z miłą chęcią dopisuję :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)