sobota, 9 stycznia 2016

Książkowe wietrzenie półek - podsumowanie

Z ponad miesięcznym poślizgiem robię podsumowanie wymianki książkowej :)


Zapraszam! :)

  Opóźnienie podsumowania było spowodowane niewywiązaniem się z wymianki mlenki i niestety do tej pory to nie nastąpiło. Pisałam, była aktywna na blogu i cisza. Nie wiem. Dziewczynom posłałam "książki pocieszenia", ale i tak niesmak pozostał. Niestety, to się zdarza i to już drugi raz w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, bo z potworkowej wymianki paczka też do mnie nie dotarła mimo zapewnień. Cóż.


Przejdźmy teraz do weselszych wieści czyli... zaglądamy do paczuszek :)


1 książka



Paczuszka, którą przygotowała Hafty J&P dla mlenki:


Paczki od mlenki brak.
Dla  Hafty J&P wysłałam "książkę pocieszenia", 
więc mam nadzieję, że choć trochę to zrekompensuje :)



mlenka i justyna9ewa, czyli ja :)

Mlence wysłałam taką paczuszkę:






Paczki od mlenki brak.




Paczuszka, którą wysłała Hafty J&P dla Izu:



Paczuszka, którą wysłała Izu dla Hafty J&P:




2 książki

Tu jedyną parę stworzyłyśmy z Izu i nasze paczuszki wyglądały tak:

Moja dla Izu:







Izu dla mnie:







3 książki lub więcej + obcojęzyczna

W tych dwóch kategoriach byłyśmy tylko z CreaDivą
więc zamiast się rozdrabniać wszystko spakowałyśmy do jednej paczuchy i poleciało w świat :)

Moja paczka dla CreaDivy:







I paczuszka Krysi dla mnie:






I tak to wyglądało :)
Niedługo (mam nadzieję) skończę studia podyplomowe i dzięki temu będę mieć więcej czasu na czytanie tych wszystkich książek, bo już mały stosik mi się uzbierał. W tej chwili jestem na etapie pochłaniania pewnej książki, ale póki co cii... :)

Udanego weekendu! :)

8 komentarzy:

  1. Wymianka była super i bardzo mi się podobała! :) Dostałam książki, o których nigdy wcześniej nie słyszałam i bardzo fajnie mi się je czytało :)
    Dziękuję pięknie organizatorce i uczestnikom :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zdarzy się okazja do wymianki :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś duuuużo czytałam a teraz jakoś nie mogę się zmobilizować Szkoda bo byla jak widzę fajna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka była cudowna. Dostałam od ciebie i od Izu świetne książki, które już udało mi się przeczytać. Bardzo były wciągające :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za organizację tej wspaniałej wymianki i za ciekawe książki i dodatki, które dostałam! Życzę również miłej lektury i serdecznie pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w domu tyle książek że starczy mi na długooo a teraz znów zaczęłam kupować kolejną serię. I do tego jeszcze szefowa mi w pracy podrzuca jakieś fajne tytuły do poczytania :) Żeby jeszcze tylko doba się wydłużyła to by było super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paczuszki, a mlenki powinna trafić na czarną listę, bo skoro nawet się nie odezwała to zachowała się na prawdę co najmniej nieodpowiedzialnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wyglądają wymiankowe książki i prezenty też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)