czwartek, 21 maja 2015

Najpiękniejsze bukiety ślubne

Jest to oczywiście moje zdanie :)
Ale mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu :)


Zapraszam! :)

  Jeszcze nie zdecydowałam, jak będzie wyglądał mój bukiet ślubny, ale od dłuższego czasu skłaniam się w stronę frezji albo eustomy. Kocham piwonie, ale to kwiaty czerwcowe niestety... Oglądając poniższe cudne bukiety wiem, że każdy z radością bym przygarnęła :)





















Wszystkie powyższe bukiety mogą się wydawać niemal identyczne, ale cóż... piękne są i już :)


Źródło zdjęć: klik, klik, klik.

18 komentarzy:

  1. Ja zdecydowałabym się na eustome. Jest piekna i dużo bardziej wytrzymala niż róża na a jest też do niej bardzo podobna. Frezja nie oddaje klimatu i powagi sytuacji jakim jest slub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy u nas musi być powaga sytuacji ;) Ja się skłaniam bardziej w tą delikatną i romantyczną stronę, więc frezje się wpasują ;) Ale idealnie byłyby dla mnie piwonie... :)

      Usuń
  2. nie znam się ale wszystkie bukiety mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytaj Natalii, w którą stronę się będzie skłaniać, gdy będzie wybierać swój ;)

      Usuń
  3. Mnie się zawsze bardzo podobały z jaskrów albo z anemonów, ale ten z białych frezji też jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bukiety! Mój bukiet ślubny był w podobnym stylu,składał się z białych róż i kolorowych frezji, które po prostu uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ śliczności, wszystkie piękne. Jak dobrze że ja już te dylematy mam za sobą bo na prawdę ciężki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jedne topiekniejsze.... mój był coś takiego jak ten przed ostatni, tylko miał czerwone dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie są identyczne, są piękne. Miałabym ogromy problem, żeby się zdecydować na któryś z nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne !! Wszystkie !! :) Ale chyba najbardziej podoba mi się ten z 3 zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)