poniedziałek, 16 lutego 2015

Książkowa wymianka walentynkowa - podsumowanie

W styczniu zapisałam się na książkową wymiankę walentynkową do Doomisi, 
a że jest już po walentynkach to się mogę pochwalić książkami :)


Zapraszam! :)

  To już druga wymianka Dominiki, w której biorę udział i nic się nie zmieniło - po raz drugi jestem baaardzo zadowolona :) Zasady wymianki były bardzo proste - wysyłamy sobie książki z miłosnym wątkiem. Wysyłaliśmy sobie paczuszki na zasadzie łańcuszka, więc moja paczuszka powędrowała do Ewy z bloga Kot w bibliotece. I znajdowało się w niej to:

Dwie książki: 
Pamiętniki Jane Austen, które przeczytałam i uwielbiam oraz Tak to się kończy. Książkę tę kupiłam sugerując się opisem i mam nadzieję, że się Ewci spodoba, bo mnie bardzo on zaciekawił.


Baaardzo walentynkową zakładkę :)


Karteczkę:


I słodycze umilające czas czytania :)


Cała paczuszka:


  Paczuszkę dla mnie przygotowała Katherine z bloga About Katherine. I zgadnijcie co? Dostałam moją ukochaną Jane Austen i jej Dumę i uprzedzenie!:) Do tego jeszcze dwie inne książki: Tam, gdzie śpiewają pawie oraz Wiśniowy Klub Książki. Opisy bardzo mi się spodobały, więc i całe książki pewnie też szybko pochłonę :)



Poza książkami w paczuszce znalazły się jeszcze dwie zakładki i karteczka:


Oraz słodycze :)


A to cała paczuszka:


Dziewczyny drogie! 
Dziękuję Wam za świetną zabawę i Doomisiu mam nadzieję na następną wymiankę! :)

12 komentarzy:

  1. Ale fajna sprawa!!!Bardzo ciekawy pomysł na wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z rakieta jest odlotowa ;)

    Myslalam o tej wymiance, ale niestety nie lubie ksiazek z takim watkiem, wiec nie bylo sensu brac w niej udzialu, bo nawet nie wiedzialabym co kupic ;(

    Nie mniej wymianka swietnie Ci sie udala!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wymiana, tani sposób na czytanie nowości

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jesteś zadowolona :)
    Piękne książki, aż miło na nie popatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że paczuszka ci się spodobała. Nie wiedziałam czy aby na pewno trafię w twoje książkowe gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się spodobała! :) Dziękuję jeszcze raz! :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)