środa, 11 lutego 2015

Materiałowa wiosna

  Czujecie już wiosnę? Ja już tak! :) I mam ochotę dziś zasiąść do maszyny i szyć, szyć, szyć... Coś pięknego i wiosennego. Coś w słodkich kolorach :) Może moje jaśki dostaną nowe ubranka? :) Chciałabym bardzo dostać od Walentego / Mikołaja / Króliczka Wielkanocnego takie cudne materiały :) Wiem, że tego typu materiały są dostępne podobne w Polsce, ale cena zwala z nóg.... pozostaje mi tylko marzyć i cieszyć oczy :)























Wszystkie zdjęcia pięknych tkanin pochodzą z tej strony aliexpress

11 komentarzy:

  1. Ale śliczności, te w kropeczki są urocze. Ale rzeczywiście ceny materiałów są potworne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Faktycznie iscie wiosenne!
    Sa na prawde piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie te nasze sklepy bławatne ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te materiały, ale ceny to fakt zwalają z nóg

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nie planujesz szyć dużych rzeczy, na allegro i w sklepach internetowych można kupić tkaniny na tzw. tłuste ćwiartki (FQ) o wymiarach 50 x 70 cm. Bawełnę w groszki kupisz już za 3,50 za 1 FQ. Często kupując materiał na metry zrobię z niego jedną rzecz, a reszta leży na dnie pudła. Takie małe kawałki są akurat do robienia dekoracji czy maskotek. No i możesz zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, bo już szukałam, ale chyba trafiałam jakoś na droższe... Przeważnie 1FQ kosztował ok.10zł... Czasem zaglądam i coś ciekawego się trafia. W ubiegłym roku udało mi się zakupić parę kawałków takich wiosennych materiałów 50x140 i planuję uszyć jaśki, ale póki co czas mi na to nie pozwala. Z miłą chęcią na jakieś L4 bym się wybrała, żeby poszaleć przy maszynie hehe ale niestety za zdrowa jestem ;)

      Usuń
    2. Ja ostatnio kupowałam tutaj: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=28096708 - teraz wybór nie jest zbyt duży, ale może niedługo sprzedający jeszcze coś doda. Ale wiosenne groszki są :)

      Usuń
  6. Ale śliczności, jest czym oko cieszyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)