niedziela, 22 lutego 2015

Wymianka urodzinowa - luty - Atramk

Dziś (opóźniony) ciąg dalszy Całorocznej wymianki urodzinowej, w której biorę udział.


Zapraszam! :)




  W lutym, a dokładnie 15 lutego, swoje urodziny obchodziła Atramk z bloga Nitką i igłą malowane.... Tak jak wszyscy biorący udział w zabawie, tak i Marta wymieniła kolory, które lubi i próbowałam w nie trafić. A czy z dobrym skutkiem to same oceńcie. Kolory to: niebieski, srebrny, biały, zielony.

Karteczka z życzeniami:


Szkatułka już trochę wakacyjna:


Coś dla ciała i dla podniebienia :)





  Swoje urodziny w poprzedni weekend obchodziła również Syla z bloga Lakieromania, a że mam jej adres w związku z zabawą Podaj dalej to i do niej karteczka poleciała :) Taka walentynkowo-urodzinowa :) Niestety podczas transportu dwa guziczki odpadły, ale Syla już coś na to poradziła :)



W ubiegły weekend poza urodzinami dziewczyn jeszcze się coś u mnie wydarzyło,  ale o tym już niedługo ;) Muszę nadrobić zaległości, bo przez ostatnie 2 tygodnie miałam mega młyn i momentami nie wiedziałam jak się nazywam hehe :) Ale już wychodzę na prostą i będę tu częściej :)
Udanego poniedziałku! :)

5 komentarzy:

  1. Prezencik wspaniały!!! Karteczka jaka ładna! czekam na wiadomości, bo to musi byc coś ekstra? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci jeszcze raz dziekuje za kartke niespodzianke! Jest sliczna!

    A ta bialo niebieska szkatulka jest obledna!!

    Ciekawa jestem co sie jeszcze wydarzylo i mam nadzieje, ze szybko zdradzisz nam ta tajemnice!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka bardzo mi się podoba przez swoją kolorystykę, a serwetka na niej jakby znajoma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :) Ja całe opakowanie w carrefourze kupiłam :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)