niedziela, 26 kwietnia 2015

Morska wymianka - podsumowanie

Początkiem marca zapisałam się do Kingi z bloga Moje małe decupage na "Morską wymiankę" przywołującą lato :) Czy się udało? Zobaczcie sami! :)


Zapraszam! :)


  Co, jako pierwsze, przyszło mi na myśl, gdy przeczytałam tytuł wymianki? Morski kolor? Nie! :) Od razu na myśl przyszło mi morze i jego delikatny szum, a do tego ciepły wiatr we włosach, słońce świecące od rana do wieczora i grzejące nasze opalone buzie, piasek między palcami i oczywiście wakacje :)  I wtedy już wiedziałam co zrobię dla mojej pary wymiankowej :) Była nią Mamma Mai prowadząca blog Zakątek (nie)zwykłych pomysłów  i koniecznie musicie do Jej zakątka zaglądnąć, bo mnie się tam bardzo spodobało :) Przejdźmy już do wymiankowych paczuszek. Co się w nich miało znaleźć? Koniecznie coś ręcznie zrobionego z motywem morskim lub w kolorach morskich. Gdy dowiedziałyśmy się z Moniczką, że jesteśmy parą wymieniłyśmy się informacjami o sobie i wiedziałam, że ulubione kolory mojej pary są jednak trochę inne ;) Dlatego... morska rozgwiazda jest cała szara i pływa w szarym oceanie. Rybka z resztą też :) A tak wyglądała cala paczuszka:



To moja pierwsza eko-torba na plażę/zakupy :)
W środku jest wyściełana flanelką i ma kieszonkę, a niedługo pojawi się o niej szczegółowy post :)



Coś dla podniebienia:




Przydasiowe szydełka:


I kartka:



Mamma Mai natomiast przysłała mi takie cudowności :)






Gdybym miała niebieski albo pomarańczowy ślub (i wesele) to byłby mój bukiet! :)
Jest cudny, prawda? :)





Maaaateriały! :)



Dziewczyny! Bardzo Wam dziękuję za zabawę! :) Kiniu, miałaś świetny pomysł z tematem wymianki,
a Ty Moniko zaskoczyłaś mnie cudną paczuszką! :) Dziękuję! :)

13 komentarzy:

  1. Świetna wymianka, wygląda na udaną ;) . A torba z rybką i rozgwiazdą superowa. Lubię takie proste torby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest super! Uwielbiam w niej chodzić na miasto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt, to dobrze poznać gust osoby dla której masz coś zrobić, wówczas obie strony są zadowolone. Prezenty super.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka i śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super są wszystkie prezenty, a bukiet zwala mnie z nóg

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne prezenty, oba. Torba pierwsza klasa, masz zdolności :) A jaki wspaniały prezent dostałaś, bukiet - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz nie pozostaje Ci nic innego, jak zająć się masową produkcją eko-toreb. Bardzo fajnie się wymieniłyście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszki ♥ Bardzo bym chciała tę torbę ♥ Ta rybka bardziej kojarzy mi się z rekinem, które zresztą uwielbiam ^^ A ten bukiet jest przecudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki właśnie napisałam komentarz pod zdjęciem o rybce, że "z rybki wyszedł rekin", ale go usunęłam :D
      Widać nie tylko mnie się to tak skojarzyło hehe :)

      Usuń
  9. Torba jest idealna pod każdym względem!!
    Bardzo mi się podoba!!
    Świetna wymianka.

    Też muszę się zapisać na jakąś wymiankę bo dawno się w to nie bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)