niedziela, 24 stycznia 2016

Jeszcze hasiokowo

W ubiegłym roku brałam udział w hasioku Renii i dostałam miły upominek od organizatorki :)


Zapraszam! :)

  Przez cały 2015 rok starałam się zbierać resztki z moich różnych prac. Do słoiczka wędrowały papierki, nitki, a nawet kawałki materiałów! :) Zastanawiałam się czy i w tym roku nie pobawić się z Renią, ale niestety już wiem, że nie dam rady z różnych względów. Mój hasiokowy słoik zamienił się teraz w słoik słodkości i wypchany jest prawie po brzegi cukierkami :)



Od Renii, organizatorki, dostałam bardzo przydatne upominki i gdy je zobaczyłam, aż mi się oczka zaświeciły! Takie piękne róże :) Na pewno wszystko wykorzystam, bo w głowie już mam pełno pomysłów! 
Dziękuję Reniu! :)








Życzę Wam iście zimowej niedzieli, bo u mnie już odwilż na całego:(

16 komentarzy:

  1. słoik ze słodkościami podoba mi się, mam taki sam, tyle, że "nieubrany" wręcz nagi można by powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by tak powiedzieć ;) Ale słodycze i tak pewnie smakują :)

      Usuń
  2. u mnie taki słoik ze słodkościami nie miałby racji bytu :D Bąki by wywęszyły z miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam słoik ze słodkościami, ale nie przystrojony, a Twój wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i troszke żałuję ze w tym roku nie bierzesz udziału bo milo bylo mieć w Zabawie tak ciekawą osobe z tak ciekawymi pomysłami
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu za miłe słowa :)
      W tym roku po prostu nie dam rady, ale w kolejnym... kto wie? :)

      Usuń
  6. Świetny prezent, gratuluję. I u mnie już po śniegu śladu nie ma i dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miły prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten słoik jest przecudny. To okienko - bardzo pomysłowe!! Jestem zachwycony Twoim blogiem, będę tu wpadał częściej. Obserwuję. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich progach, będzie mi miło Cię gościć! :)

      Usuń
  9. You are very talented and creative,I am impressed :))))
    Tove-hugs

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zima była aż pół dnia i już o niej zapomniałam ;)

    A słoik teraz wygląda ciekawiej i apetyczniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)