środa, 23 września 2015

Moje drugie wyróżnienie Liebser Blog Award :)

Nie tak dawno dostałam drugie w mojej blogowej "karierze" wyróżnienie Liebster Blog Award :)
Reniu dziękuję! :)


I już postaram się odpowiedzieć najlepiej jak potrafię na pytania :)

1. Dlaczego powstał Twój blog?

Dlaczego? Już o tym pisałam, ale się powtórzę. Przez 4 lata prowadziłam bloga biżuteryjnego i z czasem nie wystarczało mi to. Nie chciałam w kółko pisać o jednym, więc założyłam nowy, ten, na którym teraz się znajdujecie, by dzielić się wszystkim tym, na co mam ochotę :)

2. Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?

Blog? Jak najbardziej! W życiu bym się nie spodziewała, że mogą nawiązać się takie znajomości jakie tu mają miejsce. Za nie oczywiście dziękuję Wam, moi mili, bo inaczej długo bym tu miejsca nie zagrzała.

3. Czy bardziej cenisz elegancką prostotę, czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?

Ciężko mi to jednoznacznie stwierdzić. 
Różne blogi odwiedzam systematycznie i nierzadko są one od siebie bardzo różne :)

4. Czy negatywne komentarze są dla Ciebie czynnikiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?

Jeżeli dostałabym taki to na pewno nie zrobiłby na mnie specjalnego wrażenia. Nie ciągnę tu nikogo na siłę, więc zaglądają tu osoby, które (wydaje mi się przynajmniej) ciekawi treść publikowana do tej pory.

5. Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?

Ostatnio całe te "hejty" zrobiły się jakieś modne i niby wszędzie ich pełno, ale na szczęście nie dotarły jeszcze do mojego małego blogowego światka :)

6. Czy przeglądasz statystyki na blogerze?

Oczywiście! I oczom swoim za każdym razem nie wierzę! :)

7. Czy zamknięcie bloga byłoby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?

Pewnie, że tak. Lubię ten mój zielony zakątek, gdy mi czasem źle uciekam właśnie do Was, 
więc nie wyobrażam sobie, by było inaczej.

8. Czy nominacja do Liebster Blog Award ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?

Po stokroć tak! :) 

9. Czy uważasz, że publikowanie postów, gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?

Czasem wystarczy wrzucić jakiś kawałek muzyczny, bo on potrafi o nas czy naszym nastroju powiedzieć więcej, niż tysiące słów. 

10. Czy założenie bloga wniosło do Twojego życia jakąkolwiek wartość?

Samo założenie? Nie wiem... Ale prowadzenie już tak :) Okazało się, że dzięki odkryciu Waszych blogów odkryłam w sobie różne zdolności, do których nie byłam albo przekonana, albo nawet nie wiedziałam, że takowe posiadam :)

Dziękuję Reniu, że mogłam odpowiedzieć na te pytania i moim obowiązkiem jest nominować kolejnych 10 osób. Ciężko jest mi to zrobić, bo zdecydować się tylko na 10 osób to rzecz prawie niewykonalna :) Nominuję zatem wszystkich chętnych :) Jeżeli macie ochotę odpowiedzieć na moje pytania i to zrobicie pod tym postem czy też u siebie na blogu będzie mi niezmiernie miło :)

A oto i one:

1. W ludziach lubię...
2. Mam słabość do....
3. Moją mocną stroną jest...
4. Kto lub co sprawiło, że zaczęłaś/eś prowadzić bloga?
5. Z jakim bohaterem filmu/bajki się utożsamiasz?
6. Co jest Twoją największą pasją?
7. Co najbardziej Cię relaksuje?
8. Jakie jest Twoje ulubione motto?
9. Najlepsze na świecie są....
10. Wieczorami lubię...

Może ktoś się pokusi i odpowie...? :)


Dziś pierwszy dzień jesieni, więc... pokażę Wam moją Panią Jesień :)
Malowałam ją wczoraj dla przedszkolaków na ogromnym brystolu i wyglądała tak:



A dziś już została tak pięknie przystrojona :)



Miłego popołudnia! :)

13 komentarzy:

  1. gratuluję ja też dzisiaj napisałam o wyróżnieniu i na sporo pytań odpowiedziałam więc tu tez odpowiem 1. W ludziach lubię...Radość pogodę ducha
    2. Mam słabość do.ooooo na to pytanie akurat u siebie odpowiedziałam .he do internetu ..
    3. Moją mocną stroną jest...hm nie wiem czy mam mocne strony
    4. Kto lub co sprawiło, że zaczęłaś/eś prowadzić bloga? Odpowiedz umnie na blogu
    5. Z jakim bohaterem filmu/bajki się utożsamiasz? Z żadnym
    6. Co jest Twoją największą pasją? Robienie kartek
    7. Co najbardziej Cię relaksuje? Choć ostatnio właśnie nawlekanie koralików czy wbijanie cekinów i to mnie relaksuje oraz spacery w lesie
    8. Jakie jest Twoje ulubione motto? Ooo odpowiedz u mnie
    9. Najlepsze na świecie są..pistacje ..
    10. Wieczorami lubię...oglądać zachody słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Basiu za odpowiedzi i już lecę na Twój blog :)

      Usuń
  2. Fajnie odpowiedziałaś na pytania, a pani jesień prześliczna. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia. A PAni jesień cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. W ludziach lubię...
    - szczerość i otwartość

    2. Mam słabość do....
    - lakierów (hihi)

    3. Moją mocną stroną jest...
    - hmm nie wiem czy to tak można nazwać, ale szczerość do bólu co niestety często innym się nie podoba.

    4. Kto lub co sprawiło, że zaczęłaś/eś prowadzić bloga?
    - chciałam poznać osoby o podobnych zainteresowaniach oraz dzielić się z innymi tym co ja już wiem na dany temat no i poszerzać swoją wiedzę.

    5. Z jakim bohaterem filmu/bajki się utożsamiasz?
    - ojć chyba z żadnymi choć siostra wytyka mi Iron Mena ;)

    6. Co jest Twoją największą pasją?
    - kiedyś stajnia i konie, a obecnie już wszystko co z nimi związane poza jeździectwem bo brak czasu i finansów

    7. Co najbardziej Cię relaksuje?
    - kiedyś szaleńczy galop na oklep na moim koniu bądź wanna gorącej wody i jeszcze więcej pachnącej piany - teraz nie mam ani ani, więc obecnie nadal poszukuję swojego "relaksacza"

    8. Jakie jest Twoje ulubione motto?
    - żyj i daj żyć innym

    9. Najlepsze na świecie są....
    - wolność i galop morską plażą, a dokładniej brzegiem morza ;)

    10. Wieczorami lubię...
    - spać ;)

    a Pani Jesień jest śliczna!!!




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa... to stąd ten koń na torbie się marzy :)
      Dzięki za odpowiedzi :)

      Usuń
    2. Na torbie i wszędzie ;)

      Usuń
  5. gratuluję wyróżnienia i śliczną pani jesień stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia! Śliczną Pani Jesień stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Jesień jest piękna. Gratuluję wyróżnienia - miło było dowiedzieć się czegoś nowego o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. koń!
    koń....
    ciekawe co na to Freud...? ;-P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)