sobota, 29 sierpnia 2015

Wymianka "Pamiątka z wakacji" - podsumowanie

W czerwcu Hubka ogłosiła wakacyjną wymiankę, na którą od razu miałam pomysł, ale nie wiedziałam czy się wyrobię czasowo. Ostatecznie się zapisałam i wyrobiłam w terminie :)


Zapraszam do oglądania paczuszek :)

  W wymiance "Pamiątka z wakacji" były jasno określone punkty i w sumie fajnie, bo nikt się nie zastanawiał nad tym, co ma do paczuszki wrzucić :) Terminy też nie goniły, bo od początku lipca do 25 sierpnia paczuchy miały czas, by do naszych par trafić. Moją wymiankową parą była Basia z Pięciu pór roku. Jak się okazało - też nauczycielka! :) Ja swoją paczuszkę przygotowałam wcześniej, ale jakoś czasu na sfotografowanie jej nie miałam i robiłam to w momencie, gdy pakowałam walizkę do Paryża, więc musicie wybaczyć, ale wielu zdjęć nie będzie. Ale może to i lepiej ;)
  W paczuszce dla Basi znalazły się dwie ramki na zdjęcia; jedna antyrama odekupażowana przeze mnie :) Pierwszy raz dekupażowałam na szkle i mam nadzieję, że wieża szybko z niego nie spłynie ;) Do tego parę karteczek prosto z Paryża (Mężuś przywiózł świeże jak bułeczki:)), magnesiki, wieżyczki-breloczki i troszkę przydasi. Basia jest wszechstronnie utalentowana, więc mam nadzieję, że je gdzieś wykorzysta :) Wszystko miało być zapakowane w woreczek, więc uszyłam taki bardzo wakacyjny :)








Od Basi odebrałam przesyłkę parę dni temu, już we Wrocławiu. 
Zobaczcie co fajnego się w niej ukryło :)



Basieńka obdarowała mnie tomikiem swoich pięknych wierszy! :)
I przyznam, że gdy zaczęłam czytać wiersze o porach roku... odpłynęłam! Piękne są!



Przewodniki to coś, czego gromadzę stanowczo za dużo, ale cóż.. oprzeć się nie mogę i tym bardziej dziękuję Ci Basiu za nowe! :) Tych jeszcze nie mam ;)






Kolczyki



Takich słodyczy w życiu nie jadłam! 
Nie wiem nawet czy to są batoniki czy co, ale różane są przepyszne! :)



A wszystko zapakowane było w siateczkę Domu Malarek w Zalipiu.


Dziewczęta bardzo dziękuję za świetną zabawę! 
Tobie Basiu za prezenty i Tobie Ewciu za organizację! :)

  Dziś kończyłam rozpakowywanie walizek i uzmysłowiłam sobie w mojej małej główce, że trzy tygodnie temu bawiliśmy się na naszym weselu, a w tej chwili wydaje mi się jakby to było już wieki temu, a nas znów dzielą kilometry. Powrót do rzeczywistości mi nie służy... Ale, ale! Wiecie, co dziś przeczytałam? Że to moje całe rozmarzenie i tęsknota za Mężusiem to wina pełni księżyca! Hehe no to mam wytłumaczenie! ;) I jeszcze na koniec perełka - chyba jedyne zdjęcia sukni jakie mam! :) 



I... ja :)
Cała czerwona już po weselu :)



Do następnego! :)

12 komentarzy:

  1. Świetnene prezenty przygotowałyście obie, super wymianka. Suknia ślubna cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak mówiłam pięknie Ci w tej sukni :)
    A paczuszki wymiankiwe super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i w końcu jakieś zdjęcie panny młodej, ale ładnie CI w tej sukni... Ja jeszcze poproszę jakieś zdjęcia z sesji zdjęciowej w plenerze, to dopiero będziemy mieli się czym zachwycać :)
    A wymianke widzę miałyście bardzo udaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na zdjęcia od fotografa to tak jak już pisałam gdzieś, kiedyś na blogu... koniec września chyba będą, ale do tego dochodzi druga sprawa - nie wiem kiedy po nie dam radę pojechać ;)

      Usuń
  4. Zacznę od cudownej panny młodej- pięknie wyglądałaś- śliczna sukienka!!!! Czekam na więcej! Cieszę się, że wymianka się udała! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty wymiankowe widziałam u Basi, świetne w obie strony. Suknia ślubna, solo piękna, ale na Tobie wygląda rewelacyjnie, nic dziwnego, że tyle było z nią " zachodu" przed ślubem. Teraz jeszcze fotki mężusia nam pokaż, bo widziałyśmy tylko jego biżutki do garderoby.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fotkami Mężusia jest problem... Mamy tylko jedną wspólną, ale ona się na bloga za bardzo nie nadaje ;) W sumie to i może, ale nie wiem czy się zgodzi ;)

      Usuń
  6. Piękna panna młoda z Ciebie, szkoda tylko, że sama - czekam na zdjęcia z sesji. Wymianka widać, że udana.

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAPRASZAM PO WYRÓZNIENIE

    http://kartki-renii.blogspot.com/2015/08/lisebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prezenty, a suknia ślubna super, fajnie wyglądałaś w tej sukni

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty:)

    Piękna sukienka:) ale Ty jeszcze piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)