czwartek, 20 sierpnia 2015

Życzeniowy zeszycik ślubny

Dziewczęta moje drogie!
Dziś małe podsumowanie wysyłki zeszyciku, żeby wszystko było jasne :)


Zapraszam! :)


  Jak wiecie, zeszycik już ruszył w drogę, a mnie niestety na tyle jeszcze w Polsce nie ma, by sprawdzić czy mam Wasze wszystkie adresy, więc na początku gorąca prośba - kto jeszcze mi adresu nie przesłał proszę, by to zrobił :) Zeszyt rusza w kolejności zapisów i proszę, by nie był przetrzymywany u nikogo dłużej niż 3 tygodnie ;) Wiem, że to i tak sporo czasu, ale czasem się można zapomnieć :) Jeżeli będzie problem i np. kogoś nie będzie w kraju w momencie, gdy padnie na niego kolej, to po prostu da mi znać i wyślę adres już do kolejnej osoby. A ta pominięta będzie w innym czasie :) Na chwilę obecną kolejka wygląda tak:

oxfordka -> Mamma Mai
Mamma Mai -> CreaDiva
CreaDiva -> Syla
Syla -> dekupagekinii
dekupagekinii -> misiek77
misiek77 -> Ke$ha
Ke$ha -> Czarna Dama
Czarna Dama -> Ula K.
Ula K. -> Danuta Kielar
Danuta Kielar -> Lucy z Mazur
Lucy z Mazur -> Renia
Renia -> Anna Muszyńska
Anna Muszyńska -> Izabela Hebda
Izabela Hebda -> Elunia
Elunia -> Kasia S.
Kasia S. -> Anita Tarkowska
Anita Tarkowska -> Barbara Wójcik
Barbara Wójcik -> CzarnyKot
CzarnyKot -> do mnie... chyba, że ktoś się jeszcze dopisze :)

  Na początku dałam termin zapisów do 10 sierpnia, ale później pomyślałam, że przecież dopóki zeszyt będzie wędrował mogą się dopisywać nowe osoby i parę z Was mailowo dokładnie o tym samym mi napisało, więc banerek trochę zmieniam i lista zostaje otwarta :) Jeżeli ktoś się jeszcze zastanawia to dokładnie może o zeszyciku przeczytać tu klik klik klik i zapisać się albo pod tamtym, albo po tym postem :) Bardzo Wam dziękuję za to, że aż tyle Was się zgłosiło, bo będę (będziemy:)) mieć pamiątkę do końca życia :) 
  Jeszcze tylko napiszę, że w momencie, gdy wpiszecie swoje życzenia piszecie do mnie maila i wtedy dopiero wysyłam mailem adres do kolejnej osoby. Nie będę podawać z góry wszystkich adresów, bo tak jak już pisałam, kolejność może się zmienić albo mail gdzieś przepaść... A też nie każdy sobie życzy, by rozsyłać do wszystkich jego adres, więc indywidualnie będę rozsyłać :)

Pozdrawiam Was serdecznie z Francji! :)

Au revoir! :)

22 komentarze:

  1. A czemu ja tego nie widziałam?? Oczywiście, że ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli termin ostatniej wysyłki będzie dla mnie dogodny, to ja bardzo chętnie. Na razie nie zapisuję się na 100%, bo ostatnio bardzo kiepsko z zczasem ... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekam na zeszycik ;) i udanej podróży poślubnej życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie pomyślane.Miłej podróży życzę, byłabym wdzięczna za zwykłą widokówkę z francji. Jeśli to nie byłby problem, bo kolekcjonuję widokówki i magnesy na lodówkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Francja, czyli podróż poślubna idealna. Może i ja się do zeszytu dopiszę, skoro kartki nie zdążyłam wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, dopisz mnie do listy, skrobnę Ci poetycko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zapodaję (tworzę wpis) info o zeszycie na swoim blogu :0 może ktoś się dołączy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam zeszycik? Gdzie już jest ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde chyba jestem bardziej niecierpliwa jak Ty :d gdzie znajduje się magiczny zeszycik? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się nic, ja też się doczekać nie mogę! :) Zeszycik wędruje do Ke$hy ;)

      Usuń
    2. Powolutku leci.... ciekawe która z nas bardziej się niecierpliwi :D

      Usuń
    3. To teraz zaczynam się zastanawiać, co wymodziłaś w szeszyciku, że się doczekać nie możesz, aż wróci on do mnie hehe :)

      Usuń
    4. Cuda na kiju xD ogólnie zawsze jestem niecierpliwa jak coś ode mnie ma iść do kogoś :D

      Usuń
  10. Czy ktoś wie gdzie jest zeszycik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie coś zamilkło... Ostatnia do mnie w sprawie zeszyciku odezwała się Renia i cisza. Wiem, że jeszcze w lutym był u Ani Muszyńskiej i już dawno powinien do Ciebie trafić Elu, bo Iza wpisała się już dużo wcześniej...
      Muszę przeprowadzić śledztwo, bo już niedługo powinien wrócić do mnie przecież, a tu utknął.

      Usuń
  11. Co z zeszytem znalazł się ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)