niedziela, 28 sierpnia 2016

Kartki, które dotarły

Moi kochani! :)
Dziś wpadam na chwilkę pochwalić się - bo jakżeby inaczej ;)



Początkiem ubiegłego tygodnia dotarły do mnie już dwie kartki z życzeniami od Was. Bardzo dziękuję! :) Oczywista sprawa, że się nimi pochwalę i w tym poście będę dodawać zdjęcia kolejnych kart, które dotrą do mojego segregatora :) 

Pierwsza kartka dotarła do mnie od Etoile:



Szkoda mi było ją rozwiązywać, ale ciekawa byłam, co Etoile napisała w środku ;)



A już następnego dnia od MammaMai:





Tu będę dołączać zdjęcia kartek, które dojdą jeszcze do naszego segregatora :)

Na bocznym pasku będzie banerek do tego postu i możecie zaglądać:


Słonecznej niedzieli! :)



...:::...:::...:::...:::...:::...:::...


Od Uli K.

Kartka z okazji ślubu:




Z okazji 1 rocznicy:




I dla Bąbelkowej :)


Ta kartka powędrowała do innego segregatora, bo już tworzę album dla Babelkowej :)



Poza trzema kartkami, które widzicie powyżej Ula przygotowała jeszcze niespodziankę, zapakowała ją w kopertę (ta poniżej) i podpisała, że mogę ją otworzyć dopiero po narodzinach Bąbelkowej... 
Ehh... ciekawość mnie zżera! Ale dam radę :)



A po narodzinach Korci i otwarciu koperty...



Od Anity T.:




Poza piękną kartką Anita przysłała mi jeszcze garść przydasi i już wiem 
do czego wykorzystam małe odlewy :) Dziękuję! :)




Od Czarnej Damy:

z okazji ślubu:


z okazji rocznicy:


do albumu Kornelci:




Od Agaty Baran:




Od Eluni:






Od Czarnego Kota:




...:::...


14 komentarzy:

  1. A jednak byłam jedną z pierwszych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja dopiero jest w planach, ale wiedziałam że prędzej jak we wrześniu to nie dam rady. świetne już kartki dostałaś oby ich jak najwięcej było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, możecie słać kiedy tylko macie ochotę (i czas;)).

      Usuń
  3. Śliczne!!!

    Ja spróbuję coś zrobić jak wrócę do Piekar ale nie wiem kiedy to nastąpi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, segregator (i my) nigdzie się nie wybiera ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe karteczki dostałaś Justynko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, dziewczyny mają pomysły i zdążyły już zrobić karteczki. Moja jest w planach na wrzesień, może się wyrobię. Pozdrawiam Justysiu.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są. Bardzo dobry pomysł z tym segregatorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za tempo...!!! Śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze i do albumu Korneli bym cos uszykowala ☺ musze pomysleć☺ daj tylko znac czy chcesz , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli masz tylko ochotę! Będzie nam bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)