czwartek, 25 grudnia 2014

Dziś urodzinowo

Jeszcze w czerwcu zapisałam się na urodzinową wymiankę u Czarnej Damy z Misiowego zakątka
a dziś, w moje urodziny, mogę się pochwalić swoją paczuszką :)


Zapraszam! :)

  Wymianka polegała na wysyłaniu sobie paczuszek na urodziny. Ale nie tak normalnie, że wszyscy sobie nawzajem wysyłają tylko najpierw wszyscy zapisani wysłali do Czarnej Damy urodzinowe paczuszki, a teraz... każdy czeka na swoją kolej i dostaje upominek od organizatorki. I dziś nadeszła chwila, w której mogę otworzyć i pochwalić się swoją paczuszką :) Ale od początku. W październiku wysłałam Lidzi taką oto paczuszkę:


Szkatułka z motywem róży:
(do kompletu, ponieważ Lidzia dostała już ode mnie serwetnik z tą samą różą klik)


A szkatułeczka pusta nie była :)


Do tego guziczkowa kartka urodzinowa:


Mini żeluś do wieczornego relaksu :)


Waniliowa pomadka na zimowe, spierzchnięte usta:


Oraz metaliczny cień do powiek:
(już tak sylwestrowo:))


I mega milka :)
Tak paczuszka prezentowała się w całości:



Moje to faktycznie były upominki, bo zobaczcie co dostałam od Lidzi parę dni temu! :)

Pięknie zapakowany prezent w dwa ozdobne papiery, z ukrytą różową kopertą...


...kryjącą śliczną świąteczną kartkę:


Wianuszek w kolorach już wiosennych, więc świetnie się na Święta Wielkanocne sprawdzi :)


Tu już jest maj ;)
I pszczółka na kwiatuszku :)


Malutki bukiecik:


Śliczny domeczek kryjący w sobie bransoletkę i kamienie:


Bransoletkę dziś sobie założę, bo będzie mi pasować do sukienki :)




I nawet słodycze były świetnie zapakowane i w pudełeczko :)



Ołówek z ozdobnym motylkiem :)


A na te cudeńka nie mogę się napatrzeć! :)
Szkoda, że na moją Tildę są za małe, ale to nic - trzeba uszyć nową lalę ;)



Pięknie ozdobiony notesik:


I oczywiście kartka urodzinowa :)


A do kawy... syrop amaretto :)


I coś do zimowego kubka :)


Serwetki do decoupage:


I przydasie :)


Ten mały żel na opakowanie tak ładne, że chyba go nie będę używać :)


I tak prezentuje się cała paczusia:


Piękne rzeczy dostałam, prawda? :)

Lidziu kochana dziękuję Ci bardzo za tak cudowne prezenty! :)


Jeszcze raz życzę wszystkim Wesołych Świąt!



10 komentarzy:

  1. Justynko,cieszę się że mogłam dla Ciebie zrobić prezent, a jak jeszcze Ci się podoba, to dla mnie to już jest ogromna radość. Dziękuję Ci za tak fajną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat!! Latwo zapamietam date, bo dzien po ciotce ;)

    Paczka jedt cudowna, a ta sukienka jest obledna!

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe, aby każdy dzień był dniem uśmiechów,
    a prezenty śliczne wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Spóźnione, ale szczere ;) Zawartości obu paczek były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawość... to fajnie czy niefajnie mieć urodziny w święta? ;-)

    Zdrowia, Szczęścia i Słodyczy!
    Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... z jednej strony fajnie, bo na zjazdach rodzinnych mam masę życzeń, ale z drugiej nie mogę sobie zaplanować, by ten dzień wyglądał inaczej, by gdzieś wyjść czy wyjechać, bo to w końcu święta :)

      Usuń
  6. Cudny prezent :-) w przyszłym miesiącu ja otrzymam prezent od Lidki więc już doczekać się nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)