czwartek, 4 czerwca 2015

Bajkowa wymianka kartkowa - Kopciuszek

Maj, maj, maj... był i już go nie ma :( 
Zobaczcie jakie majowe karteczki pofrunęły w świat! :)


Zapraszam! :)

  Jak widzicie na załączonym obrazku, tematem majowej wymianki karteczkowej był Kopciuszek. Pierwsze skojarzenie? Pantofelek, bo jakżeby inaczej :) A że nie znalazłam fajnego szablonu pantofelka zdecydowałam się na karocę. I to, przyznam nieskromnie, był strzał w dziesiątkę, bo moja karteczka w głosowaniu zajęła drugie miejsce! :) Wszystkie kartki możecie oglądnąć tu: klik. I już Wam pokazuję moją kartkę, która poleciała do Eluni J. z bloga Rękodzieło Eluni


Ja natomiast dostałam piękną karteczkę od Reni prowadzącej blog Kartki u Renii :)
Piękny Kopciuszek w sukni balowej :)



Już wiadomo jaki będzie temat kolejnej wymianki u Czarnej Damy.
Czerwiec jest miesiącem Królewny Śnieżki! :)
Wszystko to, co chcecie wiedziec o wymiance znajdziecie tu: klik



Cieplutko Was pozdrawiam z mojego ukochanego Domu! :)
Mam mini wakacje na podkarpaciu :)

8 komentarzy:

  1. super karteczki Bardzo mi sie twoja karoca podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. karoca wygląda naprawdę dobrze, gratuluję pomysłu i wykonania

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja mam mini wakacje u mamy - pozdrawiam z Żuław.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo! Ta Twoja kartka jest kozacka! Głosowałam ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)