poniedziałek, 23 maja 2016

Wymianka zakładkowa cz.4

Ostatnio brałam udział w 2 części wymianki zakładkowej u Czarnej Damy, teraz padło na 4 część. 
Nie wiem czemu tak jakoś wychodzi, ale po prostu te nieparzyste za każdym razem mi umykają...
Macie jakiś pomysł czemu tak jest? Bo ja nie :)



Nie będzie już przedłużać. 
W 4 części klik każda chętna osoba miała przygotować zakładkę o dowolnej tematyce i dołączyć do niej słodkie umilacze. Wysyłałyśmy na zasadzie łańcuszka, więc moja paczuszka powędrowała do organizatorki, Czarnej Damy, i wyglądała tak:



Natomiast zakładkę i słodkości przygotowywała dla mnie Jadzia z Sercem tworzone :)




Teraz czytanie to czysta przyjemność! :)
Dzięki dziewczyny za zabawę! :)


Tak jak wspominałam już jakiś czas temu, maj zapowiadał się u mnie królikowo...
Bez zbędnych słów przejdźmy do kilu migawek z mojej maszynowej codzienności,
w sumie to mogę napisać: "Zapraszam do królikarni!" :)


Rysowanie...



Szycie... 
deska do prasowania to niezastąpiony wynalazek! :)



Maszyna po uszyciu 10 królików z polaru...



I po wyczyszczeniu :)




Bo diabeł tkwi w szczegółach :)





Praca wre!









Bałagan we wstążkach, że głowa mała...



Robota głupiego, ale porządek jest :)



I coś miłego dla oka ;)



Storczyk dalej pięknie kwitnie :)



Życzę Wam udanego tygodnia! :)
Tylko 3 dni i znów wolne ;)

8 komentarzy:

  1. WOW podziwiam.

    Cudowności!!!

    A storczyk i to nad nim (co to eustoma?) piękne!!! Mi już wszystkie przekwitły.

    Justyś jak czyścisz maszynę albo czym, bo też muszę swoją wpierw wyczyścić. Długo stała, więc jest zakurzona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad stroczykiem jest najzwyklejszy goździk :)
      A maszynę czyszczę pędzelkiem (dokładnie wymiatam wszystko) i później nawilżonym olejem smaruję, też pędzelkiem. Jaki to olej, nie pytaj, bo był z maszyną ;) Na forach na pewno znajdziesz info o oliwieniu maszyn :)

      Usuń
  2. Z niecierpliwością czekam na prezentację królików.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie obdarowałyście się zakladkami :)
    A królisie... ach... ile ich jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka, a produkcja królików - toż to hurt!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. istotnie, z takimi pięknymi zakładkami czytanie może być jeszcze przyjemniejsze! króliki cudniaste!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, u Ciebie Justynko to jest jak w prawdziwym zakładzie krawieckim. podziwiam, oj podziwiam. Powstanie dużo cudnych króliczków :)
    I dzięki serdeczne za tą super zakładkę i słodkie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)