poniedziałek, 2 marca 2015

Zabawa "podaj dalej" - odsłona druga :)

To już druga taka moja zabawa :)

Źródło ramki: klik.

Wszystkich chętnych zapraszam! :)

  Paczuszki na moją pierwszą zabawę typu Podaj dalej już są prawie gotowe, wiec przed Świętami powinny dotrzeć do przyszłych właścicielek :) Teraz czas na drugą! :) W grudniu zgłosiłam się do zabawy u Izabeli prowadzącej bloga Bunny Dreams i nawet się nie spodziewałam, że tak szybko paczuszka do mnie dotrze :) Już początkiem lutego oglądałam te cudeńka, a teraz się nimi z Wami dzielę :)

Zobaczcie, co fajnego dostałam od Izuni! :)

Tak wyglądała cała paczuszka po rozpakowaniu.
Każda rzecz oddzielnie zapakowana :)


Na pocztówce kryły się życzenia:


A tu już pierwszy upominek od Izy - notesik z zieloną sówką :)
Ostatnio Iza jest pochłonięta notesikami i jeżeli jesteście ciekawi co fajnego jeszcze robi to koniecznie do niej zaglądnijcie! :)


Notesik jest od początku do końca wykonany ręcznie.
Nawet karteczki są przeszyte ręcznie kolorowymi nićmi! :)


Kolejną rzeczą, którą rozpakowałam było zielone serduszko z fioletowym kwiatuszkiem,
Niestety zdjęcia z lampą mają to do siebie, że kolory musicie dobie wyobrazić ;)


Następnie sięgnęłam po papierową torebkę z taką oto chmurką:


A środek torby krył... same kubkowe pyszności! :)


A na końcu.... jest i ON :)
Cudowny króliś w spodniach w zieloną kratę! :)
Uwielbiam go! :)


Króliczek od razu zajął miejsce w moim domowym ogródku i pilnuje szafirków by wyrosły, 
bo jakoś im to kiepsko idzie...



Żółty guziczek tu, żółty guziczek tam... :)


A tak wyglądała cała paczuszka po rozpakowaniu:


I co Wy na to? :) 
Ja jestem zachwycona i jeszcze raz - już tak oficjalnie hehe - dziękuję Ci Izuniu 
za tak piękną paczuszkę! :)

  A teraz... kto pierwszy, ten lepszy! :) Dwie pierwsze osoby, które zgłoszą się pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie dostaną ode mnie w przeciągu roku upominki :) Może rozkręcę się w końcu z maszyną to coś uszytkowego będzie... kto wie? :) I pamiętajcie, że później to Wy pobawicie się w mikołaja i będziecie obdarowywać dwie kolejne osoby :) Jeżeli ktoś ma ochotę, a nie jest robótkowy to pamiętajcie, że sklepy też istnieją ;)

11 komentarzy:

  1. Rany ale fajna wymianka!!!! piękne prezenty, a królik jest mega!!!

    Polowałam na notesiki na aukcji charytatywnej, ale jedna osoba chciała mieć wszystkie 4 i dała tak zaporową cenę na każdy, że mogłam tylko o nich pomarzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syla pamiętam tą walkę :) Ale aukcja otwarta na nowo i niebawem będą notesy :D

      Usuń
    2. No to super! Podeslesz linka, czy w tym poprzednim jest aktywna?

      Usuń
  2. Super prezenciki dostałaś takiego króliczka też już mam, dostałam go od Izy spory czas temu, tylko że w różowych spodenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli poprzedniczki się nie zgłosiły to ja się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana za tak miłe słowa w kierunku do mnie i moich prac :)
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Super Basiu! :) Dziękuję Ci bardzo, bo już miałam czarne myśli hehe

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)