czwartek, 26 marca 2015

Wielkanoc tuż, tuż

Rozpoczęliśmy przygotowania do Wielkanocy :)


  Rzeżuchę sialiśmy dwa tygodnie temu, taką specjalną na świąteczne stroiki i rośnie jak szalona! :) Owies nawet wykiełkował, a już miałam co do niego wątpliwości :) 


  Dziś zaczęliśmy codzienne zajęcia plastyczne (będą trwać do wtorku) mające na celu zrobienie świątecznych ozdób. Na pierwszy rzut poszły zające, które widzicie poniżej i powiem szczerze, że dzieci przychodzą z przedszkola do szkoły przygotowane coraz gorzej, jeżeli chodzi o prace manualne, coraz mniej estetyczne są ich prace... ale będziemy pracować i już niedługo będą cuda :) Na jutro zaplanowałam ozdabianie kaszą styropianowych jajeczek :)


  A poniżej mój króliś :) Uszyłam go dziś i jutro zabieram do szkoły - będzie stał na biurku :) Wzór podpatrzyłam tu klik, ale w sumie to szyłam na czuja. Nawet różowych uszu mi się nie chciało podłapać, więc poskładałam materiały, przeszłym i wyszło samo :) W środku wypełniłam go ciecierzycą :)


A teraz siedzę i składam tildowego królika :)
Miłego wieczoru :)

10 komentarzy:

  1. Dzieci chyba są coraz mniej cierpliwe i leniwe, widzę to po mojej sześcioipółletniej Siostrzenicy. Ostatnio bawimy się w decoupage i bywa bardzo różnie, bo niby chce coś robić, ale tak, żeby to jak najmniej czasu i pracy wymagało i w efekcie robi niezbyt dokładnie.

    Pomysł z jajkami ozdabianymi kaszą bardzo fajny, a kóliczek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację. Najlepiej, gdyby robiło się coś w 5 minut, samo wychodziło idealnie, bo po co się starać w wkładać w to swoją pracę i zaangażowanie, a każdy dookoła wychwalał pod niebiosa...

      Usuń
  2. Wszystko zależy od pań przedszkolanek. Niektórym się chce pracować z dzieckiem, inne wolą ten czas przesiedzieć. Moje dzieci na szczęście trafiły do niesamowicie kreatywnych pań, które codziennie tworzą z maluchami przepiękne arcydzieła i z pracy na pracę widać jak bardzo się rozwijają. Tylko trzeba chcieć.
    Zajączek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę wreszcie zacząć przygotowania do świąt, przez ten wyjazd zupełnie się zagapiłam, a przecież Wielkanoc już za tydzień! W tym roku moje małe rączki na pewno będą w stanie też już coś zrobić :) Czekam na zdjęcia królika!

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczek z materiału jest super!!!
    A co do zdolności manualnych dzieci, nie ma się co dziwić, komputerek, tablet i komórka robią swoje... Wiem po kuzynce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Dzieci potrafią wszystko, a nawet i więcej na przeróżnych gadżetach, a z podstawowymi pracami manualnymi mają problem

      Usuń
    2. Moja kuzynka po dziś dzień nie umie ładnie pisać ani jak ma kolorowankę, ładnie pokolorować, a jest w 4 albo 5 klasie podstawówki...

      Usuń
  5. Oj to prawda, dziś dzieciom nic się nie chce i na nic nie mają czasu, bo tylko komputery, gry itd...
    U Ciebie widze święta się zbliżają pełną parą, a ja jestem w szczerym polu i dobrze, że wyjeżdżam do Rodziców, bo inaczej to marnie bym to widziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wyjeżdżam, ale coś chcę też tu zrobić, by poczuć, że święta tuż, tuż :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)