środa, 18 marca 2015

Wesele w... odcieniach niebieskiego

Niebieski - kolor, nad którym dość długo się zastanawialiśmy.
Bardzo go lubię - to mój drugi "czarny" :) Początkowo podobał mi się "baby blue",
a później wyrazisty chaber.  No, ale ten turkus.... A mięta?!
I weź tu człowieku bądź mądry! ;)


Miałam rozdzielać posty zgodnie z różnymi odcieniami niebieskiego, 
ale ostatecznie wsypałam wszystko do jednego wora! :) 
Zapraszam na garść niebieskich inspiracji! :)


Na pierwszy ogień - intensywność! :)

















Rozjaśniamy...
i odpływamy w pięknym turkusowym morzu... :)






















A na koniec... mięta :)
Dla mnie to ani niebieski, ani zielony...
Chociaż ta mięta bardziej zielona, ale dołączam do niebieskiego postu :)






















Ostatecznie... niebieski i jego odcienie odpadł w wyścigu. 
A jaki będzie ten nasz kolor? Potrzymam Was jeszcze w niepewności! :)


Wszystkie zdjęcia pochodzą stąd:  klik , klik , klik

Miłego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. Ale mi tymi niebieskościami dogodziłaś. Bardziej chaber niż turkus, czy mięta, która zawsze jest dla mne zielenią z kroplą błękitu. Po Twoich weselnych propozycjach widzę, że podobne kolory lubimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kolorki! Ten taki morski odcień turkusu jest cudny. Ale ja oczywiście uwielbiam kolor miętowy. Pięne to wszystko ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski do mnie nie przemawia. ale od zawsze chciałam mieć miętową/seledynową sukienke ślubną

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam niebieskie więc dla mnie wygląda wszystko cudnie.... Już jestem ciekawa jaki Ty kolor wybrałaś, ale powiem szczerze że wszystkie kolorki jakie nam tu prezentujesz mają swój urok i wyglądają fantastycznie. Co nie wybierzesz i tak będzie pięknie :) Ja miałam dodatki delikatnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowamie turkus ;)

    Ojc ale jestem ciekawa Waszego koloru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak niebieski to intensywny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)