środa, 25 marca 2015

Dylemat

Mam pewien dylemat... pomożecie? :)

Źródło: klik


  Zaproszenia ślubne już prawie wybrane (no powiedzmy...), teraz zastanawiamy się nad ich "środkiem". Znalazłam dużo fajnych tekstów i niedługo Wam napiszę co wybraliśmy, ale na razie (prawie) spędza mi sen z powiek cytat. Bardzo podoba mi się, gdy na zaproszeniu jest cytat i czasem jest trafiony, czasem nie, czasem idealnie pasuje do pary młodej, a czasem... Zdecydować się póki co na konkretny nie mogę, dlatego chętnie zaczerpnę Waszej opinii :) Chociaż mam swojego faworyta :) Powiedzcie proszę, który z poniższych cytatów Wam najbardziej przypadł do gustu i oczywiście jakie cytaty pojawiły się na Waszych zaproszeniach ślubnych :)


"...niech słowo "kocham" jeszcze raz z Twych ust usłyszę,
niech je w sercu wyryję i w myśli zapiszę..."
A. Mickiewicz

"Oto jest miłość.
Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem,
a okazuje się, ze czekali na siebie całe życie."
O'Cangaceiro

Kochać, to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem,
lecz patrzeć razem w tym samym kierunku."
A. de Saint Exupery

Musicie być silni miłością, która wszystko znosi,
wszystkiemu wierzy, wszystko przetrzyma,
tą miłością, która nigdy nie zawiedzie."
Jan Paweł II

Miłość to najcenniejsza rzecz na świecie.
To dzięki niej człowiek jest szczęśliwy.
(nie znalazłam autora)


I jak? Bo ja sama nie wiem...
Póki co idę przetrawić ten temat do kuchni, gdzie czeka już makowiec gotowy do wstawienia do piekarnika :) Jak się sprawdzi to podam Wam przepis :) 


I wiecie co? Nie dociera do mnie to, że za nieco ponad tydzień rozpoczniemy świętowanie! Jakoś tego nie ogarniam ;) Ale cieszę się okropnie, że już we wtorek późnym wieczorem będę w domu u Rodziców :) Już mogę sprzątać nawet byleby w domu pobyć :) I ciekawa jestem jak tam kwiatuszki na rabatach, ale spokojnie - relację zdam, bo aparat obowiązkowo jedzie ze mną :)
Miłego wieczoru! :)

13 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej podoba sie cytat A. de Saint Exupery:
    Kochać, to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem, lecz patrzeć razem w tym samym kierunku."

    Czekam co z makowcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że podoba Ci się to co przygotowałam dla Ciebie :):):) co do cytatu to mnie się podoba ten Jana Pawła II, bo to jest tak naprawdę sens miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad nim się też bardzo mocno zastanawiam, ale wyraz "musicie" mi do końca nie pasuje.. bo ja nie muszę, a chcę...

      Usuń
  3. Mi najbardziej podoba się cytat trzeci:

    Kochać, to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem,
    lecz patrzeć razem w tym samym kierunku."
    A. de Saint Exupery

    Ja w Pile pracowałam w sklepie papierniczym i mieliśmy tyle pięknych zaproszeń w sprzedaży ( to jeszcze te czas kiedy zaproszenia się raczej kupowało, niż drukowało na zamówienie) że kupiłam sobie z każdego wzoru po jednym, więc miałam niezły misz-masz, każdy dostał inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych co podałaś na pewno wybrałabym słowa Jana Pawła II. Te słowa mają prawdziwe przesłanie, głębię i moc. Teksty naszego Papieża mogłabym czytać godzinami.

    A ja swoje zaproszenia robiłam sama z małą pomocą zaprzyjaźnionej drukarni ;)) Wystarczyła chwila, by moje zaproszenia były takie jak na prawdę chciałam. Początkowo wszyscy nie dowierzali, że podołam, bo w tamtym okresie na tablicy były te kupne, ale i tak zrobiłam po swojemu i efekt był imponujący.

    Na moim zaproszeniu królował cytat R.Browninga "Zestarzej się przy mnie najlepsze dopiero się zdarzy"

    OdpowiedzUsuń
  5. Mickiewicza bym odpuściła, bo wcześniej jest "Tylko dla mej pociechy, niech wiem przed rozstaniem, że twoja skłonność była prawdziwym kochaniem", więc na nową drogę życia chyba niekoniecznie. Wybrałabym dwójkę, i/albo trójkę, i/albo czwórkę - na każde zaproszenie po jednym z nich.

    "Na marmurowej wyrył płycie czas wieczne prawa dla ludzkości: nic piękniejszego ponad życie, w życiu - nic ponad czar miłości." - Felix Lope de Vega.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musicie być silni miłością, która wszystko znosi,
    wszystkiemu wierzy, wszystko przetrzyma,
    tą miłością, która nigdy nie zawiedzie."
    Jan Paweł II

    Ja miałam ten cytat:) i bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)