wtorek, 31 marca 2015

Wesele na... kolorowo :)

Zapraszam na kolejną porcję weselnych inspiracji :)
Im więcej szukam i oglądam, tym wybór coraz cięższy... ;)


Miłego oglądania! :)

Zaczynamy od mocnych kolorów :)

















A teraz trochę delikatniej :)

























I jak? :)
Uwielbiam większość kolorów i gdyby ktoś mi zorganizował wesele w mega mocnych kolorach albo pastelach skakałabym pod sufit :) Ale niestety u nas jest trochę ciężko z tymi kolorami, bo lokale przeważnie mają już jakąś gamę kolorystyczną i na tym koniec. A płacić dodatkową kasę, by przez jeden wieczór mieć wszystko w danym kolorze (kolorach) to chyba jednak nie dla mnie... 

Mam nadzieję, że post bez problemów się opublikuje, bo właśnie siedzę w autobusie i zmierzam ku mojemu podkarpaciu :) Może i tym razem trafi się jakaś fajna sytuacja? (tak jak tu klik) Kto wie... :) Gdyby nic ciekawego się nie wydarzyło  w torbie mam schowaną książkę "W pajęczynie życia" L.M.Montgomery i tonę moich ulubionych piosenek na komie :)

Miłego popołudnia! :)

6 komentarzy:

  1. Oj chciałabym takie wesele w kolorach różu i brokatu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. te pastelowe kolory są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kolorowe wesele,czy to na ostro czy na delikatnie też by mi się bardzo podobało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błękit plus fiolet to jest to :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne jest to wszystko co tu pokazujesz, ale przyznam się bez bicia, że taki misz-masz kolorystyczny to nie dla mnie, ja lubię połączenia dwóch-trzech kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)