wtorek, 17 marca 2015

Leonid Afremov

Całkiem przypadkiem natrafiłam na piękny obraz. Pobuszowałam w przestworzach internetu, pobłądziłam, aż w końcu znalazłam autora. Był to Leonid Afremov. Jestem pod ogromnym wrażeniem i wiem, że kiedyś jeden z jego obrazów musi zawisnąć u mnie na ścianie... 
Zakochałam się! :)


Słowa są zbędne - oglądnijcie sami.



Autor:





















I na koniec zobaczcie przyspieszony filmik, na który maluje obraz "End of Winter":


W sumie nie wiem czy "maluje" to dobre słowo, bo on tę farbę nakłada jakąś szpachelką :)

Jestem pod wrażeniem, a Wy? :)


Wszystkie zdjęcia obrazów znalazłam tu: klik

6 komentarzy:

  1. Piękne. Takie żywe. A to nie jest ten pan, co w tv pokazywał jak malować obrazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, bo od 8 lat nie mam telewizora :)

      Usuń
  2. WOW niesamowite!!
    Ta kolorystyka taka nasycona, taka zywa!

    Ciekawe czy to farby akrylowe, plakatowe, olejne? Niesamowite! Sa te ciapki i mazy przypominaja mi troche impresjonizm, ale wykonanie zupelnie innym sprzetem!

    Na prawde tez jestem pod wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam takie info o nim:
      "Leonid Afremov białorusko-żydowski impresjonista tworzący głównie nożami malarskimi i olejami. Rozwinął własną niewątpliwie unikalną technikę i styl, dzięki czemu jest dziś rozpoznawalny na całym świecie."

      Usuń
  3. Cudne ech chciała bym tak umieć malować

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo nie tylko pędzlem się maluje. Obrazy są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)