wtorek, 24 marca 2015

Na zielono

Ciężko u mnie z czasem ostatnio, oj ciężko...
Ale już pomału wychodzę na prostą i na szybko dodaję parę fotek, bo aż wstyd, że ostatni post pojawił się jeszcze... w tamtym tygodniu ;) Niby nie aż tak dawno, a dla mnie wieczność.
Zapraszam dziś na minutkę :)



Ptaszki, które widzicie powyżej już znacie z tego postu klik

Stały takie bidulki osamotnione, a teraz dorobiłam im towarzystwo :) 
W Biedronce zakupiłam parę dni temu takie piękne kwiatuszki w jeszcze piękniejszych koszyczkach :) I wszystko byłoby tak pięknie i cudownie, gdyby nie to, że krzywe są jak... nie wiem co! :) Ustawiłam je tak, by nie było ich krzywizny widać, ale w sumie to za 5zł mimo wszystko zły zakup nie był :) 


Przyznam szczerze, że zakupiłam je z myślą o klasie i chciałam je tam zatargać, ale gdy już je postawiłam przy ptaszkach to tak się bidusie ucieszyły tym wiosennym towarzystwem, że nie miałam serca ich rozdzielać ;)


I tak razem stroją sobie na moim wielkim głośniku w kącie pokoju :)
A serwetka, na której spoczęły wyszła spod mojej maszyny w ubiegłym tygodniu! :)
Już uszytki moje obfotografowane zostały, więc niedługo możecie się postu spodziewać! :)



Znów naszło mnie na awokado. Ponoć jest bardzo zdrowe i przyznam, że mi bardzo smakuje, jednak chyba już nigdy nie zdecyduję się na zrobienie guacamole.. o czym pisałam już tu klik. Ostatnio najchętniej jadam je na kanapkach z serkiem topionym i jest pycha! :) A raz dodałam do zielonego koktajlu (jabłko + natka pietruszki) i wyszło smacznie, ale trochę jednak za mdło. Następnym razem dodam mniej :)



Do następnego! :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wiosenny kącik z piękną serwetką.

    Zabieram się do robienia tych koktajli, smoothies, czy jak to tam zwał i zbarać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No teraz to ptaszki mają pięknie i wiosennie, a serwetusia śliczna, już czekam kiedy pokażesz ją bliżej na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten Twój wiosenny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne łodyżki :D
    nigdy nie robiłam innego koktajlu jak z truskawek albo z malin ;)
    a awokado to tylko na kanapkę nie do koktajlu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)