środa, 10 grudnia 2014

Papierkowy Mikołaj

Dlaczego papierkowy? Bo dziś papier rządzi! :) Zobaczcie sami.... 


Zapraszam! :)

  Z Moniką, która prowadzi blog AnioleQ7 - Twórczość Moich Rąk miałam przyjemność poznać się (oczywiście wirtualnie) dzięki karteczkowej wymiance klik. Bardzo byłam wdzięczna za całą masę papierowych przydasi, które mi wraz ze świąteczna karteczką przysłała, bo jak już pisałam maszynki i wykrojników do papieru nie mam, a to świetna rzecz. I nie tania.... Po skończonej zabawie Monika napisała, że może mi dosłać jeszcze trochę "papierków", więc zaproponowałam wymiankę, bo tak za nic to ja nie lubię. Co to, to nie! :) Takim sposobem zrobiłyśmy sobie papierkowego Mikołaja, bo paczuszki dotarły do nas 5 grudnia :) Ale nie przedłużając... 

Zobaczcie co pięknego dostałam do Moniki

Te koroneczki skradły moje serce... 
mogłabym się na nie godzinami patrzeć :)





Idealne do kartek świątecznych :)




A te gałązeczki, wygibaski i literki? Coś pięknego! :)


I poniżej mamy problem.... 
Zastanawiałam się, jak kurczaczki poskładać i na razie dałam sobie z nimi spokój.
Do Wielkanocy mam czas :)


Zestaw papierów:


Zobaczcie ile tego jest! :)


Tak wyglądała cała paczuszka:


  Prawda, że dużo tego? :) Wszystko jest śliczne i przeglądałam to już parę razy :) Znalazłam  już nawet odpowiednie pudełeczko na te cudne przydasie tylko muszę je jeszcze ozdobić :) 

A co dostała ode mnie Monika? 
A no takie coś... ;)

Trochę filcu i pianki:


Cieniutkie bibułki prasowane:


Kolorowe papiery - cieknie i te grubsze:



I takie dające po oczach ;)



Litery i troszkę innych przydasi...
Koraliczki, guziki, cekiny, różyczki...


Bazy kartek:
 


I trochę wstążek:


Grubaśną bransoletkę:


Decoupage'ową zakładkę:


I coś słodkiego :)


Tak wyglądała paczucha:


A po zapakowaniu wsunęłam jeszcze kartkę świąteczną :)


Moniś! 
Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję! :)


I na koniec już tak grudniowo - tradycyjnie mam dla Was piosenkę :)



5 komentarzy:

  1. Piekne karteczki!
    Ja chcialam sobie dzis kupic tasme ozdobna w polo ale jak zobaczylam cene, szybko ja odlozylam. Byly tez inne sliczne swiateczne bibelociki, ale z cena niewspolmierna do zawartosci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... niestety poza promocjami ceny są tragiczne :(

      Usuń
  2. Papierkowy Mikołaj na bogato :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)