sobota, 7 lutego 2015

Robótkowy Hasiok z Renią

W ostatniej chwili się dopisuję :) 


  Gdy coś robię, to zawsze pod ręką mam pudełeczko, które jest moim koszem na resztki, ale do niego leci dosłownie wszystko. Za namową Renii zapisałam się do Jej Tusalowej zabawy i teraz do słoiczka będę wrzucać tylko te ładniejsze resztki :) Cały regulamin znajduje się tu: klik, więc kto chętny niech się dopisze :) Póki co, słoiczek z niewielką ilością decoupage'owych resztek wygląda tak:



Co miesiąc będę pokazywać słoiczek czy w ogóle się coś w jego zawartości zmienia ;)

10 komentarzy:

  1. fajnie że dołączyłaś do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. A to jestem ciekawa co za miesiąc pokażesz w słoiczku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale fajny słoiczek, powaliło mnie to okienko

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam na Twoje sloiczki! Ladnie go przyozdobilas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem przyozdobienia słoiczka i sprawności przyozdobienia :)))
    Ciesze się ze dołączyłaś do mojej zabawy
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha jeszcze jedno proszę o etykietkę Robótkowy Hasiok żebym mogła szybciej znaleść twój słoiczek w postach

      Usuń
    2. aha jeszcze jedno proszę o etykietkę Robótkowy Hasiok żebym mogła szybciej znaleść twój słoiczek w postach

      Usuń
    3. Od razu dodałam etykietkę "tusal", bo to jedyny, w którym biorę udział, więc szybko znajdziesz :)

      Usuń
  6. Ładnie ozdobiony słoiczek-śmietniczek, pewnie szybko go zapełnisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)