sobota, 10 stycznia 2015

Sobotnio...

Hej hej! :)

Źródło: klik.


  Jak Wam mija sobota? Mi bardzo leniwie i jestem z tego ooookropnie zadowolona :) Za oknem leje i tak od wczoraj, bez zmian. Nie mam zamiaru wyściubiać nosa za drzwi :) Jedzenie mam, więc powinnam przeżyć ;) 
  Ledwo zaczął się rok, a ja już zapisałam się na parę wymianek :) Niektóre jednorazowe, niektóre długoterminowe, więc zaczęłam już pomału przygotowywać upominki. A teraz słówko o wymiankach i zabawach, bo może ktoś się jeszcze pokusi i dopisze :)


Choinki

U Hubki38 można chwalić się swoimi choinkami, 
kto chce oglądnąć jakie zdjęcia zostały już nadesłanie to proszę zaglądnąć tu --> klik


Bajkowe Kartki

  U Czarnej Damy ruszyła kolejna długoterminowa wymianka. W tym roku tematem wysyłanych bajek będą postaci z bajek i już zapisałam się na styczeń :) Mam nadzieję, że dam radę wysyłać kartki co miesiąc i w grudniu pochwalę się wszystkimi 12 :) Czas pokaże. Do dziś można się jeszcze zapisać, więc kto ciekawy niech klika klik klik.


Walentynkowe Książki

  Pierwszy raz do Doomisi zapisałam się na wymiankę w maju - wymieniałyśmy się książkami. Teraz ruszyła wymianka walentynkowa, czyli...? Przesyłamy sobie książki z miłosnym wątkiem oczywiście :) Wszystko dokładnie jest opisane tu klik, więc zastanówcie się i... zapiszcie :)


FotoGra

Przesłałam swoje zdjęcie do zabawy "FotoGra - światło" na blogu Art - Piaskownica.
Zobaczymy - może się uda :) Więcej info tu -->  klik.


Rok w zdjęciach

  Zastanawiam się czy wziąć udział w zabawie u Czarnej Damy w zabawie "Rok w zdjęciach", bo na razie zdjęcia, które spełnia kryteria nie mam... Czekam na zimę, a Was zachęcam do zapoznania się z zasadami - klik


Wymianka urodzinowa

  Tę wymiankę zorganizowała Hubka38 i na czym polega? Zapisało się na nią 13 osób. Dostaliśmy kalendarz z zaznaczonymi urodzinami osób zgłoszonych wraz z adresami i teraz najlepsze: przez cały rok każdy każdemu wysyła prezenciki na urodziny, więc każdy dostanie 12 paczuszek w swoje urodzinki :) Fajnie prawda? Tu klik jest wszystko dokładnie opisane, jednak dopisać się już nie można.


I tak jeszcze humorystycznie na zakończenie :)

Źródło: klik


Miłego weekendu! :)

8 komentarzy:

  1. Nooo jak jechałam dziś przed 7 do pracy to było widać, że jest sobota, bo samochody można było policzyć na palcach jednej ręki :]

    Zapisz się do "Rok w zdjęciach". Ja też nie mam pomysłu ani "modela" na styczniowy temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że do końca lutego coś się znajdzie ;)

      Usuń
  2. U mnie też leje- masakra1 Właśnie dopisałam się do zabawy karteczkowej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana widzę, że będziesz mieć pracowity rok :) A jak już wspomniałam chcę jeszcze zrobić wymiankę Wielkanocną a także inną, którą już obmyślam, a pewnie przez cały rok jeszcze na pewno coś wymyślę. No i moje posty niespodzianki - mam nadzieję, że też się przyłączysz do zabawy, jak coś Cię zainteresuje :) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu zawsze czekam z niecierpliwością na Twoje posty i te normalne i niespodziankowe :)
      W tym roku mam zamiar uczestniczyć w wielu zabawach i wymiankach, a co z tego wyjdzie to się okaże :)

      Usuń
  4. Nad tą wymianką urodzinową też się zastanawiałam i jak widać nie zdążyłam ;/

    A ja od wczoraj odpoczywam, ale niestety wczoraj znowu siekło mnie w kręgosłupie i truję się ketonalem... Nie mniej ja jestem u rodziców od dziś, a mój został z psem w domu :D

    również życzę miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. soboto trwaj!!!!! uwielbiam soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Soboty fajne są - jutro następna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)