czwartek, 24 kwietnia 2014

"Oczy Kirana"

  Niedawno, dosłownie na chwilkę, wpadła mi w ręce książka napisana przez Ninę Gatti "Oczy Kirana". Musiałam przeczytać ja "na już" i przyznaję zrobiłam to z przyjemnością, bo napisana jest świetnie. Czyta się ją szybko i na prawdę ciężko się od niej oderwać. Jest opowieścią o nagłym, silnym i namiętnym uczuciu Polki i Nepalczyka, których dzieli prawie wszystko - bariera językowa, spora różnica wieku (ona jest o 15 lat starsza), pochodzenie, różnice kulturowe, przeszłość z bagażem doświadczeń i przede wszystkim odległość. Jest też pięknym opisem przeżyć związanych ze zwiedzaniem obcego kraju, innej kultury, krajobrazów czy ludzi, więc jeżeli ktoś lubi romantyczne historie z pięknym tłem niech przeczyta :) Napisałabym też, że jest świetnym oderwaniem się od szarej rzeczywistości w długie i ponure jesienne wieczory, ale czytałam ją niedawno, gdy wiosna nieśmiało pukała już do naszych drzwi :) 
Jedyne co mogę powiedzieć: polecam! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)