czwartek, 3 kwietnia 2014

Biżuteria

Przez długi czas zajmowałam się biżuterią - krótko mówiąc. Tworzyłam według własnych pomysłów, na zamówienie, inspirowana zdjęciami znalezionymi w sieci. I dlatego właśnie powstał mój pierwszy blog o biżuterii http://somepartofmyart.blox.pl/html . Niedawno, pomału i nieśmiało biżuteria zaczęła odchodzić w zapomnienie. Często miałam tak, że wyciągałam moje pudełka z koralikami, linkami i narzędziami po czym.... po godzinie czy dwóch chowałam je z powrotem :( 
Dostałam już prawie rok temu koraliki na zasadzie "Leżą u mnie od lat, może coś z nich zrobisz dla mnie wolną chwilą?" no i chwil wolnych nie brakuje, ale całkowicie pomysły wyparowały. Miałam piękne malachity i przysiadałam do nich chyba z 20 razy. Na szczęście za 21 wyszedł z nich świetny naszyjnik i sama byłam zaskoczony efektem :) 

Dziś wrzucam parę bransoletek modułowych, a więcej zdjęć na moim pierwszym blogu, czyli tu: 







2 komentarze:

  1. pierwsza mi sie strasznie podoba, pewnie dlatego że uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham zielony, ale niebieskich ubrań, bransoletek i zegarków mam całą masę - taki mój drugi czarny ;)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)