wtorek, 1 kwietnia 2014

Jestem :)

Z myślą o przeniesieniu bloga z blox na blogspot myślałam już jakiś czas temu... zwłaszcza, gdy zaczęły się sypać drobne rzeczy, które niestety nie coraz bardziej denerwowały. Blog już nie działa tak fajnie jak 4 lata temu, gdy go zakładałam. 
Postaram się tu przenieść choć część postów, na których mi zależy.
To jest mój stary blog:
Gdy się tu rozgoszczę pewnie tam coraz mniej będzie się pojawiać postów, aż w końcu w całości (mam nadzieję, że mi się spodoba) przeniosę się tu :)

A tak na przywitanie zapraszam na kawę :)


1 komentarz:

  1. mmm wypiłabym taką ;3

    czekam na rozkręcenie i zapraszam na http://lapacz-snow-honii.blogspot.com/
    lub zainteresowanych czytelników i znajomych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)