środa, 30 kwietnia 2014

Niezapominajki


Niezapominajki są to kwiatki z bajki.
Rosną nad potoczkiem,
patrzą żabim oczkiem.
Szepczą sobie skromnie
"nie zapomnij o mnie".

  Podczas moich ostatnich wypraw "w miasto" z aparatem zrobiłam dużo zdjęć ślicznym, drobnym kwiatuszkom o pięknej niebieskiej barwie. Nawet się okazało, że rosną pod moim blokiem, w cieniu pod drzewami. Znalazłam trzy kolory: niebieski, biały i różowy. I nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że nie wiedziałam co to są za urocze roślinki.... Wiem, wiem... wstyd. Ale zawsze wyobrażałam sobie, że niezapominajki rosną tylko i wyłącznie nad potoczkiem ;) I nie mają prawa rosnąć gdzie indziej! A tu taka niespodzianka! :) 

I jeszcze popatrzyły się na mnie z miłością.... :)









A z okna widzę niebieski dywan :)

1 komentarz:

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)