poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Szkło we własnej osobie

  Dziś przypadkowo natknęłam się na zdjęcia biżuterii, którą robiłam rok, dwa, a nawet trzy lata temu. Z perspektywy czasu wydaje mi się, że to było tak dawno temu... większość z nich robiłam jeszcze w Kielcach na studiach :) Dużo się od tego czasu zmieniło i prawdę powiedziawszy coraz rzadziej zaglądam do moich biżuteryjnych pudełeczek... Trochę mi szkoda, ale znalazłam nowe pasje :) 

Dziś jednak wracając jeszcze na chwilę do przeszłości przedstawiam szkło i moje trochę jeszcze "niewprawione" wyroby :)

W pierwszej kolejności "szkło w ramce" i inne przezroczyste, a następnie szkło mleczne i powlekane.


To akurat był prezent :)




























Jakość zdjęć telefonowa, więc z góry przepraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)