sobota, 31 maja 2014

Testuję: Eucerin DermoPURIFYER

  Niedawno testowałam dwa produkty firmy Eucerin: żel oczyszczający oraz matujący krem nawilżający.



  Po usunięciu makijażu oczyściłam twarz żelem Eucerin i większego wrażenia na mnie nie zrobił... Oczyścił skórę twarzy dobrze, ale większość żeli, których używałam do tego celu robiły to w takim samym stopniu. Po osuszeniu skóry nałożyłam krem nawilżający matujący i tu spotkała mnie miła niespodzianka. Krem rozprowadzał się łatwo, szybko nawet się wchłonął i twarz pozostawił faktycznie matową. Krem ten przeznaczony jest do skóry tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych no i tu przyznać muszę, że moja skóra trądzikowa nie jest, ale standardowo w strefie T się błyszczy - czasem za bardzo. I ten właśnie krem świetnie sobie poradził z tą strefą i idealnie nadawał się pod makijaż. Skóra wyglądała po nim na nawilżoną, więc jest szansa, że niedługo kolejna taka próbka pojawi się u mnie lub nawet kosmetyki już w normalnym rozmiarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)