wtorek, 27 maja 2014

Pastelowa Wymianka



  W kwietniu zapisałam się na Pastelową Wymiankę organizowaną przez Kanwuję. Moją parą była Daria i właśnie wymieniłyśmy się paczuszkami. Wczoraj dostałam przesyłkę od Darii, a dziś moja dotarła do Niej :)

W każdym bądź razie do sedna. Ja wysłałam taki oto zestaw:


  Czyli: troszkę pastelowych wstążek i serwetek, mini zestaw pastelowych kartek, pastelowe zakładki do książek i foremki na muffiny, pastelowe koraliki, własnoręcznie uszyte etui na długopisy - oczywiście pastelowe i moje pierwsze decoupagowe podstawki pod kubki :) Aha! I trochę drobnych przydasi :)

A od Darii dostałam takie cuda:


  Mega zestaw wstążek (i już myślę do czego je wykorzystać:)), cekinki, tea lighty, które uwielbiam, olejki zapachowe, różę, która już dotrzymuje towarzystwa moim kaktusikom, pisankę w moim ulubionym kolorze :) , motylki, kokardki i króliczka z origami, i słodkie przydasie :)


Dziękuję Darii za trafione prezenty i Kanwuję za świetną zabawę :)

3 komentarze:

  1. Swietne prezenty.
    Ja tez jestem bardzo zadowolona z mojej wymiankowej pary, a Kanwuje dziekuje za zabawe i jak tylko mi sie uda wezme udzial w kolejnych tego typu zabawach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się nie ma co zastanawiać, bo zabawa świetna :) Zapraszam na moją różaną wymiankę:
      http://www.somepartfrommyart.blogspot.com/2014/05/rozana-wymianka.html

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)