wtorek, 20 maja 2014

PS: Kocham Cię

Lubię książki :)
Różne. 
Tak po prostu. 

  Kiedyś nawet w duchu wmówiłam sobie, że nie lubię książek kryminalnych czy detektywistycznych, jednak gdy nie miałam co czytać i zostało mi tylko "Wzgórze szkieletów" Petera Pezzelli stwierdziłam, że ten rodzaj też jest ok :) Nie potrafię się powstrzymać, gdy wchodzę do księgarni i widzę coś, co oczywiście muszę mieć (jak tysiąc innych rzeczy :)) i jest do tego promocja. Dlatego, gdy były w Biedronce w lutym/marcu fajne, kieszonkowe książki nie potrafiłam przejść obok nich obojętnie :) I takim właśnie sposobem wpadła mi w ręce książka Cecelii Ahern "PS Kocham Cię". Przeczytałam ją "od deski do deski". Byłam pod ogromnym wrażeniem tym bardziej, że oglądałam film z Hilary Swank i Gerardem Butlerem w rolach głównych. Film był bardzo wzruszający, jednak to przy książce siedziałam z chusteczkami. Wywarła na mnie duże wrażenie, do tego przeczytałam ją w trochę dziwnym dla mnie momencie i później różnych myśli nie mogłam od siebie odgonić. Cały czas myślałam, "a co będzie gdy..." itp. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć niektórych rzeczy. Szczególnie choroby są dla nas bolesne. I gdy odchodzi ktoś, kogo kochamy, z kim dzieliliśmy połowę swojego życia i chcieliśmy to robić przynajmniej przez kolejne 50 lat.... Ciężki temat. Ale wracając do książki jest po prostu świetna. Polecam!

  Własnych zdjęć książki nie mam, ponieważ tak jak inne moje książki podróżuje gdzieś "po ludziach". Ale to chyba dobrze :)

zdjęcia pochodzą z grafiki www.google.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)