poniedziałek, 19 maja 2014

Zdrowie na zielono

  O tym, że koktajle są zdrowe nie trzeba nikogo przekonywać. Dlatego dziś będzie o zielonym, zdrowym koktajlu. 
Zapraszam :)

Na 2 duże koktajle (lub 3 małe) potrzebne są:
- 1 kiwi
- 1/2 jabłka
- 1/2 gruszki
- sok z 2 pomarańczy
- 5-6 łyżek jogurtu naturalnego
- łyżeczka soku z cytryny

  Wszystko wrzucamy do blendera i miksujemy. Jeżeli będzie dla kogoś koktajl za kwaśny, należy dosłodzić go sobie według uznania i najlepiej miodem :) Ja dodałam 3 łyżeczki cukru, co już takie zdrowe nie jest :)


2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie koktajle! Ten na pewno wypróbuję, może na jutrzejsze śniadanie ;) Polecam dorzucić garść liści szpinaku - nie są wyczuwalne w smaku, a za to stanowią dodatkową porcję witamin, żelaza, no i podkręcą zielony kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu ostrzegam, że bez posłodzenia jest troszkę kwaśny, ale dobry :) Co do szpinaku to ostatnio mam na niego coraz większą ochotę, więc może niedługo trafi do mojej kuchni. A niedługo kolejne koktajle się na blogu pojawią, bo rozpoczęłam koktajlowy sezon :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)