wtorek, 13 maja 2014

Testuję: Biovax - Naturalne oleje


Biovax - Intensywnie regenerująca maseczka "Oleje naturalne"


  Tak jak zapowiadałam w poście o maseczkach Biovax klik zaczęłam je testować. Na pierwszy ogień poszła maseczka Biovax Intensywnie regenerująca maseczka "Oleje naturalne". 
  Po pierwszym użyciu jestem z niej zadowolona. Ma odpowiednią konsystencję, łatwo rozprowadza się po włosach. Jeżeli chodzi o zapach - znowu nie zwróciłam uwagi, więc pewnie był ok :) Maseczkę trzymałam przez godzinę, a nie tak jak było wskazane: 15 minut do pół godziny. Po wyschnięciu włosy były delikatniejsze, gładsze, z małym (ale zawsze) połyskiem, widać, że odżywione. Spokojnie maseczkę można robić 1-2 razy w tygodniu.
Podsumowując: maseczkę na pewno użyję po raz drugi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)