wtorek, 24 listopada 2015

Oddam w dobre ręce

  Dziewczyny, ostatnio (jak już wiecie) robię niewielką zmianę wystroju mojej małej przestrzeni i pozbywam się rzeczy, które już mi nie pasują, nie podobają się albo po prostu trzymałam je "na zaś". 

Źródło: klik.


  To "zaś" niestety dla poniższej ramki nie przyszło i mogę ją komuś sprezentować (pod choinkę!:)). Ramka jest sporych rozmiarów, jest w niej miejsce na 4 fotografie 10x15, z czego widać 9x14.  Nie jest brązowa, tak jak na zdjęciach widać, ale szaro-grafitowo-metaliczna z jaśniejszymi przetarciami. Miałam nawet zamiar ją przemalować na biało, ale zwątpiłam, bo niestety jej kształt nie przypadł mi kompletnie do gustu. Jak się u mnie znalazła? Jakieś 2-3 lata temu Mężuś dostał ją w pracy na wigilijnym spotkaniu, ale cóż... była po prostu bardzo nietrafionym prezentem. Napiszę jeszcze, że rozmiary tej ramki to ok. 50x50cm. Można wieszać ją na dwa sposoby, tak jak widzicie na poniższych zdjęciach.



  Gdyby komuś przypadła do gustu - dajcie znać w komentarzu. Jeżeli macie jakieś pytania to też piszcie. Jak nikt jej nie przygarnie to pewnie wyląduje w niefajnym miejscu, bo już nawet w piwnicy miejsca nie mam...

  Wczoraj we Wrocławiu pojawił się śnieg, a dziś było tak zimno, że nie chciało się wychodzić nigdzie. Lubię taką pogodę pod warunkiem, że siedzę w domu :) Dziś w końcu znalazłam czas, żeby usiąść do maszyny, więc kończę i pędzę szyć choinki! :)

J.

6 komentarzy:

  1. Mnie się ta ramka bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz ją przygarnąć to czekam na maila z adresem :)
      justyna.kostek9@gmail.com

      Usuń
  2. fajna ramka, ale kompletnie nie mam jej gdzie zawiesić ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kształt ma ramka i ogólnie ładna tyle że ja sreberka bym musiała jej dodać ;)

    U mnie wczoraj też delikatnie sypał śnieg i nawet autko zrobiło się białe, ale na szczęście szybko zszedł. Za to w nocy i nad ranem no i teraz mrozik... tak, więc bez palenia w piecu ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta ramka, jednak mi by nigdzie nie pasowała. U nas też jest zimno, ale co tam, damy radę. Aby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka ładna i pewnie już kogoś cieszy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)