sobota, 21 listopada 2015

Halo, książkowicze! :)

Do dnia dzisiejszego wszystkie paczuszki z książkami powinny się już znaleźć 
u naszych par wymiankowych.


Mam nadzieję, że każdy wywiązał się z zadania, a jeżeli paczuszki jeszcze do kogoś nie dotarły to mam nadzieję, że jest to tylko wina poczty. Na zdjęcia z podsumowania muszę jeszcze poczekać, bo mam bardzo niekompletne, więc post podsumowujący pojawi się z opóźnieniem. Dziewczyny ślijcie zdjęcia! :) Przypominam mail: justyna.kostek9@gmail.com

A ja się jeszcze pochwalę... 


Zdjęcie telefonowe i trochę niewyraźne, ale to nasz pendrive z filmem ze ślubu i wesela :)
W końcu go mam i powiem Wam szczerze, że jak oglądam film to oczom nie wierzę, że tyle się działo! 
Nie mam pojęcia, gdzie mi to wszystko uciekło, ale na szczęście mam pamiątkę :)
Jeżeli jesteście z podkarpacia i szukacie dobrego kamerzysty (takiego z "jajem", a nie sztywniaka) to gorąco polecam Studio Kenez :)

Udanego sobotniego wieczoru! :)

5 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)