środa, 4 listopada 2015

Wymianka urodzinowa - listopad - Etoile

Dziś swoje urodziny obchodzi kolejna solenizantka z zabawy u Hubki :)


Zapraszam! :)

Dziś świętuje Daria, czyli blogowa Etoile. Wiem, że post podsumowujący pojawi się u Niej dopiero jutro, ale paczuszki już są rozpakowane, więc mogę Wam pokazać, co też poczyniłam :) Próbowałam się wstrzelić w ulubione kolory Darii, więc dlatego wszystko będzie "na jedno kopyto". Ok, na jeden kolor ;)


Kartka z życzeniami:



Puszka na świąteczne słodycze (z urodzinowymi cukierkami:)):



Książka, która bardzo przypadła mi do gustu i mam nadzieję, że Etoile też przypadnie. I wiecie co? Dziś padłam, gdy weszłam na Jej blog, ponieważ... pokazała swój prezent urodzinowy od Mrumru i od niej dostała też książkę. Wiecie jaką? Tę samą! :) Chciałabym zobaczyć minę Etoile, gdy zobaczy tę samą okładkę po raz drugi ;)



Tak prezentowała się cała paczuszka:



Nasza urodzinowa zabawa zmierza ku końcowi.  Zostały jeszcze dwie grudniowe solenizantki. Przygotowywanie upominków sprawiało mi wielką przyjemność, dlatego poważnie zastanawiam się nad przyszłym rokiem, może będzie podobna zabawa? Kto wie ;)


Dziś Etoile życzę jeszcze raz spełnienia wszystkich marzeń! :)
Sto lat! :)

7 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuje za przesyłkę. wszystko bardzo mi się podoba. a co do książki to padlam jak zobaczyłam ta pierwsza, bo taka już miałam;-) ale to nic nie przejmuj się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wychodzi na to, że blogerki myślą bardzo podobnie, zwłaszcza mają podobne upodobania czytelnicze, muszę spytać czy moja kobiet też ją zna, prezent urodzinowy bardzo zacny

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna, koronkowo i klasycznie, jeśli chodzi o kolory :)
    z tą książką to śmiesznie wyszło ;p
    i tak będę pełna podziwu, jeśli Daria wrzuci posta jutro - ja swojego przygotowywałam chyba ze 3 albo nawet 4 dni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest świetna, podobnie jak cały prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)